۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۵۷۰۷۱
رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خبرداد:

فراخوان همایش کشوری نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان همایش کشوری نقش نماز در 8سال دفاع مقدس در استان خبر داد.
نماز

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، رییس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: همایش نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس به ‌صورت کشوری در راستای اشاعه فرهنگ نماز و به تصویر کشیدن زوایای مختلف نماز در طول دوران دفاع مقدس در بخش‌های مقاله، خاطره، عکس، فیلم کوتاه، داستانک و وبلاگ برگزار می‌شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش مقاله با موضوعات «نماز و فرهنگ ایثار و شهادت»، «نماز در وصیت‌نامه شهیدان»، «نقش نماز در جنگ نرم» به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی در ادامه، «جلوه هایی از نماز رزمندگان»، «نماز جماعت در جبهه»، «مسجد و نماز خانه‌های جبهه»، «نماز شب و راز و نیاز رزمندگان»، «معنویت سنگرها»، «نماز جبهه مقاومت مناطق جنگی»، «نماز در اسارت دشمن»، «مجروحان و ادای فریضه نماز» را از جمله موضوعات بخش عکس، فیلم کوتاه، داستانک و وبلاگ عنوان کرد.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: بخش شعر نیز با محوریت نماز و فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از الگوی نماز امام حسین(ع) و شهدای کربلا و انطباق آن با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جلوه‌های نماز رزمندگان در قالب «صبر، مقاومت، تواضع»، «برخورد با اسرا و احترام به حقوق دیگران»، «نماز در مناطق عملیاتی با توجه به کمبود آب، زمان و امنیت»، «نماز اتصال به سرچشمه همه پیروزی‌ها با اعتقاد به اینکه همه پیروزی‌ها از آن خداوند متعال است» برگزار می‌شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت ارسال آثار را آخر فروردین ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در همایش می‌توانند آثار خود را تا زمان فوق به آدرس دبیرخانه واقع در شهرکرد، میدان امام حسین(ع)، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ارسال کنند.

این مقام مسؤول در پایان افزود: به برگزیدگان همایش پس از داوری آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد./9457/ت302/ب

ارسال نظرات