۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۹۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مسیر حرکت ملت ایران برگرفته از اصول اسلامی است/ مسؤولان غافل نشوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مسیر حرکت ملت ایران اسلامی برگرفته از قواعد و اصول اسلامی است و مسؤولان باید نسبت به اعلام مواضع، برنامه ریزی ها و انجام کارها به این نکته توجه ویژه کنند و از آن غافل نشوند.
ولايت فقيه/1

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان غربی، بر ضرورت پیروی از رهنمودهای معظم له تاکید کرد و گفت: همه مسؤولان باید سخنان رهبر انقلاب را سرلوحه برنامه ها و موضع گیری های خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به تبلیغات گسترده از سوی رسانه های آمریکایی و سرسپردگان داخلی و خارجی آن، مبنی بر تضعیف جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم ها افزود: رهبر انقلاب با هوشیاری کامل، دورنمای اهداف دشمنان نظام را برای ملت ترسیم کرده اند و افکار پلید آنان را که در آینده در پی آن بودند با سخنان صریح و دقیق خود به جهان نشان دادند و این از درایت ایشان است.

 

حجت الاسلام شکریان بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی نشان دادند در خیلی از مواقع جلوتر از مسؤولان حرکت کردند و با رفتار خود نوعی دیپلماسی سیاسی عمومی را به شکل مطلوب در سطح جهان به نمایش گذاشتند و نتیجه آن هم عدم تحقق نقشه های دشمنان است.

 

عضو شورای فرهنگی عمومی مازندران تاکید کرد: مسیر حرکت ملت ایران اسلامی برگرفته از قواعد اسلامی است و مسؤولان باید نسبت به اعلام مواضع، برنامه ریزی ها و انجام کارها به این نکته توجه ویژه کنند و از آن غافل نشوند.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با آشنایی کامل از مسیر حرکت نظام، هر کجا احساس انحراف و کژی نمودند با رهنمودها و مواضع صریح و دقیق خود، کشور را هدایت کرده و این نشان از تیزبینی ایشان است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر حرکت جمهوراسلامی ایران را برای مردم و مسؤولان ترسیم کرد، بیان داشت: مهم‌ترین موضوعی که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر به آن اشاره کردند مسأله تقوا و صبر مسؤولان در انجام فعالیت ها بود.

 

وی با تاکید بر تقویت وحدت در بخش های مختلف جامعه افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی حرکت های مردمی و انقلابی در جهان مطرح است و ملت های آزادیخواه جهان در حال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند و در این شرایط با توجه به فشارهای کم نظیر غرب و آمریکا با استفاده از تحریم های اقتصای بر مردم ما، لزوم حفظ هوشیاری و و حدت کلمه از تاکیدات مقام معظم رهبری و امری بدیهی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران  در ادامه بیان داشت: آنچه مسلم است، مواضع و بداخلاقی های اخیر در بین مسؤولان هیچ پیامد مثبتی برای ملت و روند رو به رشد کشور نداشته است و تنها جنبه سیاسی و عدم رعایت موازین اسلامی در آن مشهود بود و متأسفانه ابزار خوبی برای رسانه های غربی و مزدوران داخلی شد.

 

وی با بیان این که امروز دشمنان بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شده اند، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و آنچه که در جامعه مشاهده می شود، دغدغه اصلی مسؤولان باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و مسؤولان مراقب باشند به گونه‌ای رفتار نکنند که موجب آزردگی مردم و رهبر معظم انقلاب را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز ایران اسلامی به عنوان مرکز اصلی در منطقه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: آمریکا تصور کرد با ارائه پیشنهاد مذاکره مستقیم با ایران می‌تواند این مرکز را دچار تزلزل و آسیب کند، هدف آمریکا رفع مشکلات مردم ایران نیست بلکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به دنبال مذاکره برای باج‌خواهی است، تا از این طریق خواسته خود را به ملت تحمیل کند، اما ملت ایران پشتیبان ولایت و تابع مواضع ایشان است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، دفاع از حریم انقلاب را در تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ایجاد نظام دینی با بهره گیری از قرآن و اهل بیت(ع) نیازمند رهبری از جنس دین است و مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار و امام جامعه اسلامی در عصر غیبت، برای همه به شمار می آید.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ افراد ساده‌اندیشی که فریب دروغ‌های آمریکا را خوردند باید دست از ساده اندیشی خود برداشته و موضوع را با دقت بررسی کنند، چرا که این پیشنهاد بوی باج‌خواهی و خیانت به جمهوری اسلامی ایران که در حال حاضر در اقتدار کامل به سر می‌برد را می‌دهد./950/پ202/س
 

ارسال نظرات