۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۵۶۷۷۵

تجلیل از 2 روحانی فعال قرآنی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با اختتامیه دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات، از دو روحانی فعال در حوزه علوم قرآنی و اهل بیت(ع) در تبریز تجلیل می‌شود.
تجليل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که داوری جشنواره آیات به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، اظهار داشت: جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می شود.

 

وی با بیان این‌که نفرات برتر این جشنواره دوم اسفند ماه سال جاری در مراسمی معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: تکنولوژی جدید و تحولاتی که در عرصه ارتباطات شکل گرفته تبدیل به حرکتی جریان‌ساز در جامعه شده و در این میان اینترنت رسانه‌ای قدرتمند است که توانسته رسالت پیام‌رسانی را بر عهده گیرد.

 

داننده تأکید کرد: اگر مسیر‌های استفاده صحیح از این رسانه در اختیار تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان قرار گیرد، فضای سایبر در کنار معایب، از مزایای بی‌شماری برخوردار شده و موجب تعالی خواهد شد. جشنواره منظومه‌ آیات با گستره‌ وسیع برگزاری و تنوع موضوعات زمینه مناسبی برای تقویت و تداوم پرداختن به مضامین دینی و قرآنی را فراهم آورده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری مراسم تجلیل از پنج فعال قرآنی در تبریز خبر داد، گفت: همزمان با اختتامیه دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات، از دو روحانی به همراه سه فعال دیگر در حوزه علوم قرآنی و اهل بیت(ع) در تبریز تجلیل می‌شود.

 

وی گفت: آذربایجان‌شرقی همواره خاستگاه و مهد ظهور و پرورش انسان‌هایی ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف علمی، ‌ادبی و قرآنی بوده و نقشی بی‌بدیل در ترویج و گسترش فرهنگ و آموزه‌های قرآنی داشته است. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول چند سال گذشته همزمان با برپایی جشنواره‌های مختلف از اساتید، ‌پیشکسوتان و فعالان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ‌هنری نیز تجلیل می‌شود.

 

گفتنی است، در راستای اجرای این طرح، از حجت‌الاسلام ناصر اصغری، حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی، هوشنگ صباغ‌شمس، ناهید عبدی و خدیجه جعفری به خاطر ترویج معارف قرآنی و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همزمان با آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی قرانی تجلیل می‌شود./935/پ202/س

 

ارسال نظرات