۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۷۳۶
امام جمعه باغستان:

مردم با حضور خود در راهپیمایی چشم دشمن را کور کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه باغستان حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن را سبب کوری چشم دشمنان و شادی دل رهبر انقلاب و خانواده های شهدا دانست.
حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاكي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی، امام جمعه باغستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از سفارش به تقوای الهی گفت: سعادت دنیا و آخرت انسان در سایه تقوای الهی در زندگی فردی و اجتماعی شکوفا خواهد شد .

امام جمعه باغستان در سخنان خود به شکر و سپاس‌گزاری از خالق و مخلوق پرداخت و گفت: شکر به معنای اظهار کردن نعمت و یادآوری آن در ذهن و فکر است، خضوع و خشوع در برابر خداوند شکر است، در مقابل فراموشی و عدم یادآوری نعمت، کفران نعمت است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) مبنی بر این‌که کسی که از مخلوق تشکر نکند از خالق هم تشکر نمی کند اظهار داشت: شکر دو گونه است، گاهی شکر درمقابل خداست و گاهی در مقابل خلق و مخلوقات خداست،.خداوند هم در مورد خود می فرمایند «فَإِنَّ اللَّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ» خداوند خود سپاس‌گزار و شاکر است.

حجت الاسلام پاشاکی با بیان این‌که تشکر کردن سنت ائمه اطهار(ع) است و باعث رواج خوبی‌ها می شود، متذکر شدند که باید از معلم، پدر، مادر، استاد، پزشک ، روحانی و .. تشکر کنیم .

امام جمعه باغستان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر مبنی بر تشکر از مردم به‌خاطر حضور پرشکوهشان در 22 بهمن که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی، چشم دشمنان را کور کرده و رهبر و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را شاد کردند .

وی در پایان ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفته و پیشاپیش شهادت حضرت معصومه(س) را تسلیت گفت./9593/پ202/ص

ارسال نظرات