۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۵۶۲۸۴

چند خبر کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت دهه فجر و تجلیل از خادمان حضرت معصومه(س) برخی از اخبار سازمان تبلیغات اسلامی قم است.
سازمان تبليغات
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی اداره تبلیغات اسلامی کهک در روستاهای این بخش برگزار شد.
در آستانه فرارسیدن روز 22 بهمن جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تعدادی از روستاهای بخش کهک قم از جمله روستاهای میم ونارچ به همت اداره تبلیغات اسلامی و روحانیون مستقر این روستاها برگزار شد.
همچنین مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک در معدن منگنز برگزار شد.
در این مراسم‌ها افزون بر سخنرانی مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی و روحانیون مستقر، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات مختلف برگزار شده و به برترین‌های آنها جوایزی اهدا شد.
برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در دستجرد
مراسم گرامیداشت دهه فجر در مدرسه خاتم‌الانبیا شهر دستجرد به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.
در این مراسم که اعضای ستاد دهه فجر بخش خلجستان و مسؤولان این بخش حضور داشتند، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دستجرد به ایراد سخن پرداخت.
وی در رابطه با انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: این حکومت الهی آرزوی همه پیامبران و ائمه معصومین(ع) بوده که صورت پذیرد اما زمینه آن فراهم نشده است.
وی ادامه داد: روند پیروزی انقلاب اسلامی از خرداد سال 42 آغاز شده و در 22 بهمن 57 این انقلاب به پیروزی رسیده است.
وی تأکید کرد: در روایات ائمه معصومین(ع) از مردم قم یاد شده و در حال حاضر این شهر الگویی برای کشورهای اسلامی است.
جشن سالگرد پیروزی انقلاب در تبلیغات اسلامی قم
مراسم جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
این مراسم با حضور اعضای کانون هماهنگی انجمن‌های اسلامی استان قم و خانواده‌های آنها در سالن کوثر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار اتحاد و همدلی در بین همه شخصیت‌ها و گروه‌های مردمی شد.
وی همچنین بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی برای تداوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.
برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برترین‌ها، شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است.
سبک زندگی اسلامی بر مبنای قرآن و روایات در قم بررسی شد
همایش خانواده با موضوع سبک زندگی از دیدگاه قرآن و روایات با تکیه بر فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تحقق سبک زندگی اسلامی با حضور دکتر نیلچی زاده برگزار شد.
گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در امامزاده اسماعیل کهک
مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک در امامزاده اسماعیل برگزار شد.
در این مراسم که با حضور باشکوه مردم و تشکل‌ها و هیئات مذهبی برگزار شد، حجت‌الاسلام خلیل سمیعا، رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک، رییس اداره اوقاف و امور خیریه و تعدادی از مسؤولان بخش کهک حضور داشتند.
سخنرانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه کهک، قرائت قرآن کریم، سرودخوانی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است.
محفل انس با قرآن و عترت در جعفریه
محفل انس با قرآن و عترت به همت اداره تبلیغات اسلامی شهر جعفریه و بعضی از ادارات بخش جعفرآباد برگزار شد.
در این محفل که در مسجد امام حسین(ع) شهر جعفریه برگزار شد، علاوه بر تلاوت آیاتی از کلام الله مجید از سوی قاریان کشوری و اجرای تواشیح، مسابقه‌ای برگزار شده و به برندگان آن جوایزی اهدا شد.
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در قنوات
مراسم راهپیمایی 22 بهمن به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی در شهر قنوات با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.
همزمان با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر قنوات و روستاهای تابعه در یوم الله 22 بهمن با حمل پرچم، پلاکارد و دست نوشته و پارچه نوشته‌های مختلف یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند./907/پ302/ی
ارسال نظرات