۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۵۶۲۷۶
امام جمعه و استاندار اردبیل:

حضور حماسی مردم در 22 بهمن تحکیم بنیه‌های نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی و اکبر نیکزاد در بخشی از این پیام آورده اند: مردم آگاه و غیور استان مقدس اردبیل دیگر بار با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای عظیم رقم زدند و جلوه هایی ماندگار و همیشه جاوید از صلابت این کشور اسلامی را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.

 

در این بیانیه افزوده شده است: حماسه‌ای که با اراده دلدادگان اسلام و انقلاب در یوم‌الله 22 بهمن امسال خلق شد نه تنها با افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم تحسین همه وجدان های آگاه و بیدار را برانگیخت و بارقه امید را در دل آزاداندیشان جهان زنده کرد بلکه همچون سی و اندی سال گذشته توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار بیماردل را نقش بر آب کرد.

 

امام جمعه و استاندار اردبیل اظهار کرده اند: حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر ثابت کرد که پشتیبانی ملت ایران نعمت بزرگی است که همیشه این انقلاب را از آسیب‌ها و تهدیدهای نظام غرب برحذر داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام اسلامی کمک کرده است.

 

در پایان این بیانیه آمده است: در سالروز طلیعه پرافتخار و عطرآگین بهار آزادی این جانبان با نثار سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضور باشکوه و ماندگار مردم استان صمیمانه سپاسگزاری کرده و توفیقات روزافزون این ملت بزرگ را در تمام عرصه‌ها از درگاه با عظمت پروردگار سبحان مسالت کرده اند./9352/د101/ب

ارسال نظرات