۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۱۶۴
استاد حوزه علمیه هیدج:

حضور حماسی ملت نتیجه تحریم‌های به ظاهر فلج‌کننده دشمن بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آقایاری گفت: حضور حماسی ملت در راهپیمایی22 بهمن امسال جواب دندان شکنی به تمام یاوه‌گویانی بود که از روزها قبل به دنبال حضور کمرنگ مردم در یوم الله 22 بهمن بودند.
22 بهمن

حجت الاسلام موسی آقایاری، استاد حوزه علمیه علوی هیدج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به این‌که حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، اظهار داشت: 22 بهمن برای همه تجدید پیمان دوباره با امام راحل، شهدا و نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه، آگاه و بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر نقشی پررنگ تر از سال های گذشته ایفا کردند و نشان دادن که تحریم‌های اقتصادی غرب نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده آنان به وجود نیاورده است، بلکه موجب فریاد رساتر و کوبنده‌تر ملت بر سر عاملان تحریم و تهدید شد.

 

حجت الاسلام آقایاری ادامه داد: فشار غرب و شرق بر ملت ایران بیشتر شد، اما اراده دینی و ولایی ملت ایران ذره‌ای کم نشد، این مسأله مهم به معنای آن است که دشمن بیش از 30 سال است که همواره بر طبل توخالی تحریم کوبیده اما نتیجه‌ای نگرفته و بلکه ناخواسته موجب وحدت و یکدلی ملت ایران نیز شده است.

 

استاد حوزه علمیه علوی هیدج با تشریح اهداف دشمنان نظام اسلامی از راه‌اندازی جنگ روانی پس از اعمال تحریم‌های توخالی علیه ملت ایران گفت: هدف غرب از اعمال چنین تحریم‌های بی سابقه و به ظاهر فلج کننده این است که مردم را علیه نظام مقدس جمهوری‌اسلامی به خیابان ها بکشانند و آشوب های خیابانی راه اندازی کنند.

 

وی ادامه داد: البته مردم به خیابان ها آمدند، ولی نه برای تقابل با نظام بلکه برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حقیقت حضور حماسی ملت در راهپیمایی22 بهمن امسال جواب دندان شکنی به تمام یاوه‌گویانی بود که از روزها قبل به دنبال حضور کمرنگ مردم در یوم الله 22 بهمن بودند.

 

حجت الاسلام آقایاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سیاسی حاکم بر سوریه گفت: آمریکا و کشور های غربی قصد ایجاد آشوب در این کشور مسلمان را دارند و ما ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردیم که از جنگ افروزی های غرب در منطقه انزجار داریم و از مقاومت اسلامی دولت سوریه حمایت می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه علوی هیدج تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، امروز الهام بخش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است، اما غرب با تحریک گروه‌های تروریستی در سوریه این چنین می خواهد وانمود کند که حوادث داخلی این کشور از جنس بیداری اسلامی است، غافل از این‌که حقیقت غیر از این مسائل است./9351/ت302/ب

ارسال نظرات