۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۵۶۱۱۶
نماینده آمل در مجلس:

مردم با هیچ کس تعارف ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این نظام و ملت با کسی تعارف ندارد و مسؤولان باید حواس خود را جمع کنند، بیان داشت: مسؤولان باید اساس را بر خدمت گذاری بگذارند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در روستای وانا از توابع بخش لاریجان آمل برگزار شد، با بیان این که روز 22 بهمن به عنوان اصل و اساس انقلاب و سند هویت انقلاب اسلامی است که ثبت و ضبط شده است، گفت: دیگر روزهای بزرگ در تقویم انقلاب اسلامی نشات گرفته از این روز است که باید در راستای تبیین و حفظ چنین روز ارزنده ای اهتمام والایی وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که اساس انقلاب اسلامی ما براساس ایدئولوژی و اعتقاد است، بیان داشت: آن هایی که مسأله تحریم ها و قطعنامه های سازمان ملل را مطرح می کنند به دنبال ضربه زدن به اصل و اساس نظام هستند که مردم در این روز پاسخ مناسبی را به آنان دادند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که در بحث مذاکرات آنها فکر می کنند که الان ایران دارای مشکلات اقتصادی عدیده بوده و به فکر خودشان کتک خورده  است و شرایط نابرابری را برای مذاکره دارد، خاطرنشان کرد: 22 بهمن یک «نه»  بزرگ به تسلیم شدن و تسلیم کردن جمهوری اسلامی بود که این امر به لطف خداوند منان است.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که جمهوری اسلامی با مسائل اقتصادی تسلیم نمی شود و همیشه بر پیمان والای خود با آرمان های انقلاب استوار است، گفت: وقتی ملتی که در برابر خون و جان دادن ابا ندارد مسائل اقتصادی در برابر آن ارزشی ندارد و ما به هیچ وجه تسلیم نمی شویم و در این موقعیت ایستادگی می کنیم که به راحتی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که ما رسانه ای به اندازه رسانه های ایادی استکبار جهانی نداریم، بیان داشت: ما سخنی که می گوییم این راهپیمایی و اعلام همبستگی است که هنوز ملت ایران سر سفره انقلاب هستند و اگر هم مشکلی وجود داشته باشد مشکلات را تحمل می کنند تا انقلاب اسلامی به پیش رود.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در انقلاب اسلامی مردم همیشه جلوتر از مسؤولان بودند و بسیاری از مسؤولان به انحراف رفتند که تا آن جایی که امکان داشت مردم دست آنان را گرفتند و جایی که امکان نداشت مردم آنان را حذف کردند که همه مسؤولان باید به این امر توجه کنند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که مسؤولان باید بدانند برای خدمت آمدند و تلاش آنها نباید برای کسب قدرت و حفظ دوستانشان باشد، گفت: مسؤولان باید مطمئن باشند که اگر هدف آنان قدرت باشد جز به رسوایی آنان راه به جایی نخواهد برد.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که این نظام با کسی تعارف ندارد و مسؤولان باید حواس خود را جمع کنند، بیان داشت: مسؤولان باید اساس را بر خدمت گذاری بگذارند که در غیر این صورت فلاکت و نابودی را برای خود خریداری کرده اند./950/پ202/ج

ارسال نظرات