۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۰۳۸

تاکید امام جمعه اهر بر پرهیز از سخنان تفرقه انگیز

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر پرهیز از سخنان تفرقه‌آمیز از سوی مسؤولان و رؤسای قوای سه گانه تصریح کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب قطب‌نمای حرکت نظام در مسیر سعادت و تعالی است، در حقیقت مسؤولان باید عملکرد خود را با معیار و ملاک ولایت فقیه بسنجند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی عصر امروز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان اهر با تأکید بر این‌که وحدت حقیقی تنها در سایه تبعیت از ولایت محقق خواهد شد، اظهار داشت: هرگونه گفتار و رفتاری که با شاخص‌های ولایی منافات داشته باشد، انحرافی و خیانت در حق شهدا و امام راحل است.

 

وی با بیان این‌که مدعیان خط امام و شهدا بایستی برادری خود را با ملت ایران و رهبر فرزانه انقلاب ثابت کنند، خاطرنشان کرد: باید در عمل نشان داد که پیرو آرمان و هدف انقلاب و شهدا هستیم، نمی توان ادعای پیرو خط امامی داشت، اما در عمل از رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی طفره رفت.

 

امام جمعه اهر وحدت و همدلی را رمز ماندگار و پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دانست و خطاب به مسؤولان نظام اسلامی تأکید کرد: آنان که تریبون و رسانه در اختیار دارند، باید بیش از دیگران مراقب سخنانی که بر زبان جاری می کنند، باشند، مبادا حرف‌هایی زده شود که سوژه ناب تبلیغی برای رسانه‌های معاند خارجی فراهم شود.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر پرهیز از سخنان تفرقه‌آمیز از سوی مسؤولان و رؤسای قوای سه گانه تصریح کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب قطب‌نمای حرکت نظام در مسیر سعادت و تعالی است، در حقیقت مسؤولان باید عملکرد خود را با معیار و ملاک ولایت فقیه بسنجند.

 

وی با بیان این‌که ولایت ستون خیمه انقلاب و نظام است، گفت: همه وظیفه داریم با تبعیت از ولایت در تحقق وحدت و همدلی گام‌های عملی برداریم، حضور در رهپیمایی 22 بهمن یکی از مصادیق این امر به شمار می رود، آنان که دلبسته نظام اسلامی هستند، بایستی با حضور حماسی در جشن بزرگ انقلاب توطئه های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کنند.

 

امام جمعه اهر راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی برای پاسخ کوبنده ملت به تبلیغات زهرآگین شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی دانست و گفت: به جرأت می توان اذعان داشت که حضور ملت در 33 راهپیمایی 22 بهمن موجب شده طرح انزوای ایران تبدیل به انزوای رژیم صهیونیستی و آمریکا در جهان شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در پایان راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی برای تجدیدمیثاق با آرمان های شهدا و امام راحل دانست و افزود: 22 بهمن فرصتی برای قدرشناسی از برکات انقلاب اسلامی و تجلیل از رهبری و رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه است./935/پ202/ب

ارسال نظرات