۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۹۷۶
مسؤول شورای هماهنگی بهشهر:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وفاداری و اعتماد به انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قدردانی از خون های پاک شهدا و تقویت روحیه استکبار ستیزی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت و عزت خود خواهند کرد.
راهپيمايي 22 بهمن

حجت الاسلام مهدی خوشرو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: در شرایط کنونی که دشمن با همه توان در جهت مبارزه و مقابله با نظام ما وارد مید ان شده است حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک ضرورت غیر قابل انکار است.

 

وی اظهار داشت: باید بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و دشمن را ناامید کنیم و اتحاد و انسجام همه جانبه خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

حجت الاسلام خوشرو ادامه داد: امام راحل سرسلسله یک حرکت انقلابی در جهان بوده است که ابهت و قدرت شرق و غرب را به هم ریخت و حکومتی را بنا کرد که هیچ وابستگی به غرب و شرق نداشت.

 

وی افزود: پویایی نظام جمهوری اسلامی و خیزش های انقلابی اسلامی کشورهای منطقه نشانگر حقانیت ایران اسلامی است و امسال راهپیمایی روز 22 بهمن در اوج اقتدار نظام اسلامی ایران برگزار می شود، بنابراین باید با حضور پرشور و گسترده خویش در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هر چه بیشتر بر این اقتدار بیفزاییم.

 

حجت الاسلام خشرو حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قدردانی از خون های پاک شهدا و تقویت روحیه استکبار ستیزی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت و عزت خود خواهند کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی به رهبری مقتدرانه و الهی امام خمینی (ره) زمینه ساز پیروزی نهضت عظیم انقلاب شدند، گفت: امروز با گذشته 34 سال از عمر با برکت این انقلاب شاهد تاثیرپذیری انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه و حتی جهان هستیم.

 

حجت الاسلام خشرو اظهار داشت: ملت ایران و مسؤولان در 22 بهمن امسال در حرکتی منسجم و به دور از سلایق سیاسی و فکری به مستکبران و دشمنان اسلام ثابت خواهند کرد همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و شهدا گام برخواهند داشت.

  

وی یادآور شد: وحدت، همدلی و پیشرفت همه جانبه ما در سایه تبعیت از امام و رهبری اتفاق افتاد و باید بدانیم که در این خصوص همه ما باید گوش به فرمان رهبری بوده و سخنان ایشان برای ما فصل الخطاب باشد.

 

حجت الاسلام خوشرو افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بهشهر همگام و همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه 22 بهمن ماه انجام می شود تا بار دیگر مردم قدرت و اقتدار این نظام را به نمایش گذارند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر یادآور شد: رویکرد ما در این برنامه ها بحث جوانان، نوجوانان و خانواده ها بوده تا بتوانیم در این حوزه ها فعالیت بیشتری انجام دهیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات