۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۵۵۹۵۵
رییس سازمان بازرسی کل کشور:

در عرصه سیاست سازمان یافته عمل نمی کنیم

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به بلوغ رسیده است اما باید از فضای داخلی بیرون آمده و در عرصه جهانی تحول، جهش و انقلاب ایجاد کنیم.
حجت الاسلام پورمحمدي رييس بازرسي کل کشور مراسم گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي - قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، شب گذشته در مراسم جشن دهه فجر که در مسجد حضرت امام زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد، گفت: اگر نقاط قوت نظام را مطالعه و آنان را ارزیابی کنیم، همچنین نقاط ضعف را شناسایی و آن‌ها را برطرف کنیم، می‌توانیم تحول جدیدی در عرصه جهانی به وجود آوریم.

وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: 33 سال از عمر انقلاب می‌گذرد اما با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشته، هنوز سرسخت‌ترین دشمن استکبار و بر پایه حق‌مدارانه استوار است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که 800 میلیون نفر در دنیا از گرسنگی رنج می‌برند و 1میلیارد و 800 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند، افزود: هیچ‌کس جز جمهوری اسلامی ایران، از دردمندان دنیا و مظلومان فلسطین دفاع نمی‌کند و فریاد مظلومیت آنان را سر نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: گروه‌هایی همچون حزب‌الله و حماس که به دفاع از مظلومان دنیا برخواسته و در مقابل استکبار می‌ایستند، به عنوان گروه تروریستی شناخته شده و سردمداران آمریکا، دشمنی با آنان را نخستین شرط گرفتن رأی امنیت و حمایت اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی بیان داشت: دشمنی با نظام اسلامی طبیعی است و سردمداران فساد و طغیان پیوسته با ما جنگ خواهند کرد تا ما را از راهی که در پیش داریم بازدارند چراکه وقتی رهبر انقلاب پس از 34 سال خود را انقلابی می‌داند، تأثیرگذاری ایشان جهانی شده و آنان را به وحشت می‌اندازد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کسی فریب نمی‌خورد و با آمریکا مذاکره نمی‌کند، گفت: اگر آمریکا حرف از مذاکره می‌زند، قرارداد ذلت و تسلیم خود را امضا می‌کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، خود در فضایی آرام نمی‌پندارد و تمام تحریم‌ها و فشارها به ملت ایران را می‌بیند، اما استوارانه بر مبانی نظام ایستاده و راه را فقط راه امام خمینی(ره) می‌داند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی،‌ باطل کننده سحر و تزویر است، تصریح کرد: کیسینجر سیاستمدار 90 ساله آمریکایی، که 50 سال اخیر تعیین کننده سیاست این کشور است، می‌گوید « اینکه باید با القائده تروریست همرزم شده و در سوریه بجنگیم، خسارت و آبروریزی بزرگی برای ما است».

حجت‌الاسلام پورمحمدی در بیان نقاط ضعف و قوت نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به بلوغ رسیده است اما باید از فضای داخلی بیرون آمده و در عرصه جهانی تحول، جهش و انقلاب ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: به اقرار سیاستمداران جهان، امروز کشور ایران از سیاستمدارترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود چراکه مردم، جوانان و زنان ما دارای سیاست و بصیرتی هستند که مردم هیچ کشوری حتی آمریکا، از چنین فهم و سیاستی برخوردار نیستند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ضعف ایران در سیاست، گفت: کشور ما هنوز از رفتاری تشکل‌یافته و سازمان یافته سیاسی برخوردار نشده است و به همین دلیل هر شخصی که ریاست جمهوری می‌رسد، تصمیم دارد مستمر بماند و یا جریان خود را مستمر نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس کشور ما در 30 سال اخیر، بازخورد خوبی نشان داده اما هنوز قوانینی در آن وضع می‌شود که مشکل دارد و پاسخگوی مسائل کشور نیست چون در جایگاه مناسب خود شکل نگرفته است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه مدیران داخل جمهوری اسلامی ایران از توان مدیریتی بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: بعضی اوقات به علت قوت مدیریت که در دو مدیر وجود دارد به مشکل برمی‌خوریم.

وی تأکید کرد: مردم کشور ما از ایمان بالایی برخوردار هستند و روحیه انقلابی و عدالت طلبی در این کشور حفظ شده است،‌ به همین علت است که استکبار به مبارزه با ما برخاسته و قصد تضعیف روحیه انقلابی مردم را دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پایان گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرماید که وحدت داشته باشید، دعوا را کنار گذاسته و به فکر معیشت مردم، سلامت اداری و رشد فرهنگی جامعه باشید، همگی باید گوش به فرامین ایشان بوده و در انجام وظایف کوتاهی نکنیم./997/پ202/ج

ارسال نظرات