۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۷۱۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

رمز بالندگی انقلاب، حمایت مردمی و اسلامیت آن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اکنون که بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، روشن شده است که درونمایه اسلامی انقلاب و حمایت های مردم از آن، دلیل اصلی ماندگاری و بالندگی انقلاب در سی سال اخیر بوده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در همایش نقش تشکل های دینی در انقلاب اسلامی در گرگان با اشاره به این‌که نخستین جرقه های انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه و‌مساجد زده شد، گفت: این دو مرکز مهم دینی نقش بسیار مهمی در پیروزی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

 

وی با بیان این‌که نقش حوزه های علمیه و مساجد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان پررنگ بوده است، افزود: دشمنان نظام از اثر گذاری این دو پایگاه مهم دینی نظام بسیار هراسان هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این‌که افشاگری های علما و روحانیان در خصوص رژیم منحوس پهلوی از منابر و مساجد آغاز شد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز مساجد به عنوان مهم ترین مرکز تجمع مردم در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی محسوب می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این‌که ریشه های مردمی انقلاب را نمی شود در جاهای دیگر جز همین اماکن جستجو کرد، گفت: حتی در دوران جنگ تحمیلی همه حرکت ها که به صورت مردمی بود، از مساجد شکل می گرفت.

 

وی با بیان این‌که که بقا، استمرار انقلاب و جاودانگی نظام در گرو نقش آفرینی مساجد و هیأت های مذهبی است، تصریح کرد: پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از حرکت های مردمی است برگرفته از جلسات قرآنی، مساجد و تشکل های دینی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این‌ک ملت ولایت مدار ایران اسلامی پرورش یافته مکتب حسینی هستند، خاطرنشان کرد: این مردم آگاه و بصیر در زیر سایه مکتب حیاتبخش حسینی در برابر ظلم، استکبار، استعمار و انحراف می ایستد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به نقش مبلغان دینی در رشد و بالندگی نظام دینی اشاره کرد و گفت: تبلیغ صحیح آرمان ها و ارزش های انقلاب از سوی روحانیت زمینه ساز تقویت جایگاه نظام اسلامی را فراهم خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که برای ما ملاک رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و نمی توانیم سلایق افراد را مبنا قرار دهیم، گفت: باید برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنیم که با سیاست های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام همسو باشد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به در پیش بودند 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همه مردم وظیفه خود می دانند که همچون گذشته در این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی، حضوری چشمگیر و فعال داشته باشند و خود را برای حماسه بعدی در خرداد 92 آماده کنند.

 

وی دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیش از سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد و همین مسأله سبب عصبانیت دشمنان نظام شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که ملت ایران با وجود سه دهه تحریم امروز به یک کشور پیشرفته در دنیا تبدیل شده است، ادامه داد: همه این پیشرفت ها مدیون روح خود باوری است که امام خمینی(ره) در ملت ایران نهادینه کرده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که الگوی امام خمینی(ره) برای برپایی انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورای امام حسین(ع) بود، گفت: پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، هنوز دشمنان نتوانسته اند کوچک ترین خدشه ای در آن ایجاد کنند.

 

وی بیان داشت: اکنون که بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، روشن شده است که درونمایه اسلامی انقلاب و حمایت های مردم از آن، دلیل اصلی ماندگاری و بالندگی انقلاب در سی سال اخیر بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات