۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۵۵۱۷۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

دلدادگی مردم به نظام ولایی اثبات شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی‌زاده گفت: همه وظیفه داریم با تبعیت از ولایت و با پرهیز از سخنان تفرقه‌آمیز و دشمن‌شادکن در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تلاش کنیم.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی روز گذشته در جمع مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته و خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام ولایی است.

 

وی با تأکید بر مجاهدت مسؤولان در راستای خدمتگزاری به آحاد جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال فتنه‌انگیزی در راستای جدایی مردم از نظام و رهبری بوده‌اند، چنانکه با اعمال تحریم‌های اقتصادی درصدد گسترش نارضایتی‌های عمومی از نظام و در نهایت بی تفاوتی ملت نسبت به سرنوشت خود هستند.

 

امام جمعه اهر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی میان مسؤولان را ضرورتی مهم برای جلب رضایت و اعتماد مردم دانست و گفت: امام راحل همواره مسؤولان را برای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم دعوت می کردند، هیچگاه اجازه ندادند که کسی ایشان را رهبر خطاب کند و همواره تواضع در برابر مردم را مورد توجه داشتند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر این‌که سیره امام راحل بهترین الگو برای عملکرد مطلوب مسؤولان نظام محسوب می شود، تصریح کرد: نباید اجازه داد برخی سوء مدیریت‌ها موجب نفوذ تفکرات و القائات غلط برخی جریان‌های ضدانقلاب و وابسته به غرب در میان افکار عمومی شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حفظ وحدت و همدلی میان مسؤولان برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام شد و اظهار داشت: دشمن در مقابله جنگ نرم با انقلاب اسلامی شکست خورده است، از این رو با تحریم‌های اقتصادی به میدان آمده تا شاید به بتواند اهداف شوم خود را عملی کند.

 

وی با تأکید بر این‌که حضور فعال مردم به ویژه نسل جوان نشان دهنده دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی است، افزود: وحدت و همدلی رمز موفقیت و عامل رشد و توسعه کشور است، همه وظیفه داریم با تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه زمان در دوران غیبت کبری با پرهیز از سخنان تفرقه‌آمیز و دشمن‌شادکن حول محور ولایت در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

 

امام جمعه اهر در پایان خواستار مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی شد و تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال تجلی پیوند دوباره ملت با ولایت و خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی خواهد بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات