۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۵۴۲۵۹
آیت الله موسوی جزایری:

سیاست محاصره اقتصادی دشمن شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر این که سیاست محاصره اقتصادی دشمن شکست خورده است، گفت: تصور و یا القای کسانی که می گویند در کشور کمبودی وجود دارد، ساختگی است و واقعیت ندارد.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های این هفته نماز جمعه، با بیان این که هفته وحدت ابتکار امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای ابراز وحدت بین شیعه و اهل سنت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان رسول اکرم(ص) را محور وحدت مسلمانان دانست و گفت: همه مسلمانان به رسالت پیامبر اعظم(ص) اعتقاد دارند؛ از این رو هفته وحدت می تواند محوری برای ابراز وحدت باشد تا مسلمین حول این محور اتحاد خود را به منصه ظهور برسانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برادران اهل سنت از این هفته استقبال خوبی کردند و سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: خواست دشمن تفرقه بین مذاهب اسلامی است و از هر طرف کشته شود به سود آنها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن» را سیاست دیرینه استکبار به سردمداری انگلیس دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در گذشته و اکنون هم رهبر معظم انقلاب بسیار خوب به سیاست آنها پی برده اند و بر اتحاد و همدلی مسلمانان تأکید می کنند.

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان افزود: وهابیت تنها گروهی که مدعی اسلام و مخالف وحدت است که این گروه زاده و دست پرورده استعمار پیر است.

وی با اشاره به سخن رسول اکرم(ص) مبنی بر «من از شما می ترسم بعد از خودم به جان هم بیفتید» و «من از دشمن خارجی نمی ترسم، بلکه از این می ترسم که خودتان با هم دچار اختلاف شوید و به جان هم بیفتید»، بیان داشت: باید دستی متحد در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم عالمی باشیم و نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم باید با توکل به خداوند متعال امیدوار به نظام و انقلاب باشند، اظهار داشت: خوشبختانه وضع مالی دولت مطلوب و سیاست های محاصره اقتصادی شکست خورده است.

امام جمعه اهواز با تأکید بر این که دولت در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم مشکلی ندارد، تصریح کرد: تصور و یا القای کسانی که می گویند در کشور کمبودی وجود دارد، ساختگی است و واقعیت ندارد؛ بلکه هدفشان احتکار، گرانی و دستیابی به اهداف و نیات شخصی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با بیان این که خوشبختانه همه چیز در کشور به وفور یافت می شود گفت: این مسأله از اقدامات مطلوب دولت است./9454/پ201/ج

ارسال نظرات