۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۵۴۰۴۰
نماینده طلاب ارسباران:

اجرای صحیح هدفمندی یارانه‎ها در سایه همدلی قوای سه گانه محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران گفت: کسانی که با طرح مسائل کم اهمیت سبب تفرقه بین شیعیان و اهل سنت می‌شوند، مزدوران دشمن هستند.
اجرای صحیح هدفمندی یارانه‎ها در سایه همدلی قوای سه گانه محقق می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جلیل جلیلی، نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران امروز در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقارن روزهایی از این دهه مبارک با هفته وحدت فرصتی برای واکاوی اهمیت وحدت و انسجام جامعه اسلامی برای مقابله با رژیم‌های مستکبر و سلطه است.

 

امام جمعه مهربان خاطرنشان کرد: وحدت میان پیروان مذاهب اسلامی موجب شکست نقشه‌های دشمنان می‌شود و لازم است مسؤولان در گرامیداشت هفته وحدت تمام سعی خود را داشته تا بتوان بیش از گذشته به حقیقت، اهمیت و ضرورت وحدت اسلامی میان امت مسلمان پی برد.

 

وی با بیان اینکه کسانی که با طرح مسائل کم اهمیت سبب تفرقه بین شیعیان و اهل سنت می‌شوند، مزدوران دشمن هستند، تصریح کرد: باید تمام مسلمانان جهان مواضع مشترک را تقویت کرده و در برابر دشمن مشترک مقاومت کنند، در غیر این‌صورت مغلوب سیاست‌های سلطه‌گرانه غرب خواهیم شد.

 

حجت الاسلام جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را مصداق بارز تحقق وعده الهی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 34 سال از 22 بهمن سال 57، یک نظام عزتمند، مقتدر و اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی را شاهد هستیم که الهام‌بخش نهضت‌های اسلامی مردم مسلمان منطقه شده است.

 

نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران تاکید کرد: ملت آگاه و ولایتمداران ایران اسلامی حماسه پرشکوه 9 دی را بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن امسال تکرار کرده و با حضور مقتدرانه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان فتنه‌گر و منافق داخلی و استکبار جهانی خواهد زد و بار دیگر شکوه ولایتمداری و ولایت‌شناسی خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

 

امام جمعه مهربان در ادامه سخنان به حضور و سخنرانی رییس جمهور در صحنی علنی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: محور عمده سخنان رییس جمهور بحث هدفمندی یارانه‌ها بود و باید توجه داشت که هیچکس در بحث هدفمندی یارانه‌ها شکی ندارد ولی نکته حائز اهمیت در این زمینه نحوه اجرای این جراحی بزرگ اقتصادی است.

 

حجت الاسلام جلیلی جلب رضایت مردم را ضرورت مهم در تداوم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم ولی نعمت نظام اسلامی هستند و در هر صحنه‌ای که حضور ملت نیاز بوده است، مردم بیش از حد انتظار عمل کرده‌اند و عادلانه نیست که بیشتر از رقمی که به مردم یارانه می‌دهیم از جیب آنها برداریم.

 

وی خواستار دقت نظر دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها شد و تأکید کرد: اگر به مردم پول بدهیم ولی در مقابل آن نتوانیم تورم را کنترل کنیم، رضایت مردم برآورده نخواهد شد، اجرای دقیق و درست طرح هدفمندی یارانه‌ها در سایه همدلی قوای سه گانه و سایر ارگان‌ها میسر است.

 

نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران با تأکید بر این‌که هدفمندی یارانه‌ها باید اتفاق بیفتد ولی در کنار اجرای آن باید به فراهم کردن زیرساخت‌ها نیز توجه شود، افزود: از سران سه قوه می‌خواهیم تا زمانی که تصمیم واحدی در خصوص نحوه ادامه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گرفته نشده است از رسانه‌ای کردن موضوع خودداری کنند./935/پ202/ب

ارسال نظرات