۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۳۹۲۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

دستاوردهای نظام با پرهیز از غلوگویی به اطلاع مردم برسد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: دستاوردهای نظام بایستی منصفانه و با پرهیز از غلوگویی به بهترین شکل به اطلاع مردم برسد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اهر با تأکید بر این‌که مهم ترین رسالت مسؤولان نظام خدمت‌گزاری به مردم و صاحبان اصلی انقلاب است، اظهار داشت: بهترین شیوه قدرشناسی از نظام اسلامی، خدمت رسانی بی‌منت و خستگی‌ناپذیر به مردم است.

 

وی با تأکید بر تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته، خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظام بایستی منصفانه و با رویکرد واقع‌گرایانه بیان شود، به عبارت دیگر خدمات را باید با پرهیز از غلوگویی و برخی بحث های تفرقه برانگیز و مأیوس کننده به بهترین شکل به اطلاع مردم برسانیم.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که بزرگ ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی رضایتمندی و اعتماد مردم است، تصریح کرد: مادامی که مردم با دل و جان در صحنه‌های مختلف نظام هستند کشور از هر آسیبی مصون خواهد ماند، هر مسؤولی که موجب نارضایتی مردم را فراعم کند، خائن به خون شهدا و انقلاب است.

 

امام جمعه اهر دهه فجر انقلاب را فرصتی مهم برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دانست و گفت: حقیقت امر آن است که اگر در معرفی دستاوردهای نظام ولایی کوتاهی کنیم و کارهای صورت گرفته در توسعه و پیشرفت را به اطلاع مردم نرسانیم در حق نظام خیانت کرده‌ایم.

 

وی با تأکید بر این‌که نظام اسلامی ایران امروز به برکت رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه و پشتیبانی عظیم مردمی اسلامی همه قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به زانو در آورده است، افزود: قدرت ملت ایران در انرژی هسته‌ای و یا تسحیلات نظامی نیست، بلکه سیل خروشان ملتی است که در راهپیمایی 22 بهمن بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب خواهند بست.

 

حجت الاسلام حاجی زاده خواستار ابتکار عمل و اقدامات جدید در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: امسال خروش ملت ایران و میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ای برای حضور میلیونی در انتخابات خرداد 92 و به عنوان مهم‌ترین مؤلفه برای برنامه‌ریزی‌های دشمن قرار خواهد گرفت.

 

وی حضور مردم در صحنه‌های نظام را بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر امروز شاهد نفوذ آرمان های اصیل انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی هستیم و بیداری اسلامی محدود به کشورهای اسلامی نشده،  به دلیل آن است که پیام الهی ملت ایران برخواسته از فطرت پاک بشری است./935/پ202/س

ارسال نظرات