۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۵۳۷۶۷

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: برای تأمین و اعزام مبلغ به مراکز آموزشی این دوره برگزار شد.
دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب اهواز برگزار شد

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تصریح کرد: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط طلاب با نسل جوان اظهار داشت: به یقین یک طلبه با ابزار مشخص جهت ارتباط و برقراری با نسل امروز نیازمند است.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در ادامه به هجوم فرهنگی دشمن در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: طلبه ای که بخواهد با عصر کنونی مواجه شود و علم خود را تطبیق دهد باید ابزارهای کلیدی به دست گیرد تا بتواند پل ارتباطی خود را برقرار کند.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که دین اسلام بر تربیت فرزندان در خانواده تأکید ویژه ای دارد، ابراز داشت: طلاب با شرکت در این دوره و مستعد شدن در بیان راهکارهای تربیتی کودکان و نوجوانان می توانند به تقویت نظام خانواده در جامعه بپردازند.

وی با اشاره به استقبال طلاب حوزه علمیه اهواز جهت شرکت در دوره تربیت مربی کودک و نوحوان بیان داشت: بیش از 45 نفر از متقاضیان شرکت در این دوره پس از مصاحبه ورودی جهت شرکت در کلاس ها پذیرفته شدند.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: روش های کلاس داری، اردو داری، روانشناسی، اجرا کارگاه آموزش، تربیت و تکنولوژی از مهم ترین کلاس های دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بوده است.

حجت الاسلام آل مبارک در سخن پایانی خود با بیان این که در هر ماه چهار کلاس از این دوره برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مجموع بیش از 20 جلسه در این دوره برگزار که روز های تشکیل کلاس های آموزشی پنج شنبه و جمعه بوده است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات