۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۲۰۶۶
مدیر مدرسه علمیه امام القائم تهران:

وجود آیت الله تهرانی در شهر تهران باعث شده بود تا بلاها از این شهر دور شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام القائم تهران آیت الله تهرانی را مایه افتخار و مباهات برای تهرانیان دانست و گفت: با رحلت آیت الله تهرانی(ره) برکت و رحمت وی از حوزه‌های علمیه، مراکز دانشگاهی و عموم مردم برداشته شد.
حجت الاسلام سيد مجتبي بدري مدير حوزه علميه امام القائم

حجت الاسلام سید مجتبی بدری، مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: علاوه بر شخصیت علمی آیت الله مجتبی تهرانی می‌تو‌ان به علم مسئله اشاره کرد که تبحر خاصی بر علوم اسلامی و فقه داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) ادامه داد: وجود آیت الله تهرانی(ره) برای ما باعث برکت و رحمت بود نه تنها برای ما بلکه برای تمام شهر تهران مایه افتخار و مباحات است.

وی بیان کرد: از ویژگی‌های دیگر شخصیت وی می‌‌توان به پرهیزکاری، تلاش در حسن رفتار و مصداق سخن معصوم یاد کرد که باعث شده بود تا هزاران جوان از مباحث دینی و اخلاقی این بزرگوار بهره ببرند.

حجت الاسلام بدری گفت: وجود آیت الله تهرانی(ره) در شهر تهران باعث شده بود تا بلاها از این شهر دور شود و این به خاطر وجود و شخصیت دینی اسلامی وی است.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در پایان اظهار داشت: متاسفانه با رحلت آیت الله تهرانی(ره) برکت و رحمت وی از حوزه‌های علمیه، مراکز دانشگاهی و عموم مردم برداشته شد و همه با در گذشت او متاسف و غمگین شدیم./9599/ت302/ص

ارسال نظرات