۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۵۱۹۴۹
16 دی ماه؛

نتایج امتحانات نواقصی حوزه علمیه قم اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نتایج امتحانات نواقصی(موردی) سطوح عالی حوزه علمیه در پایه‌های هفتم تا دهم حوزه از 16 دی ماه در سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه اعلام می‌شود.
برگزاري امتحانات پايان سال حوزه علميه در قم
حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، مدیر امتحانات حوزه علمیه استان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: نتایج امتحانات نواقصی(موردی) سطوح عالی حوزه علمیه در پایه‌های هفتم تا دهم حوزه از 16 دی ماه در سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه اعلام می‌شود.
 وی با بیان این که امتحانات نواقصی(موردی) سطوح عالی حوزه علمیه از 29 آذر ماه به مدت دو هفته در قم برگزار شد، اظهار داشت: طلاب و فضلای حوزه علمیه برای مشاهده نتایج این امتحانات از 16 دی ماه می‌توانند به نشانی www.howzeh-qom.com مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام نظری، 16 تا 19 دی ماه را تنها فرصتی دانست که طلاب می‌توانند به نتایج اعلام شده اعتراض کنند.
وی خاطر نشان کرد: از زمان اعلام نتایج در سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه، طلاب جهت ثبت اعتراضات خود سه روز فرصت دارند به صورت اینترنتی اقدام کنند و در این غیر این زمان امکان بررسی وجود ندارد.
این مسوول حوزوی تصریح کرد: پس از بررسی‌ اعتراضات اعلام شده از سوی طلاب، آخرین نمره در کارنامه آن‌ها ثبت خواهد شد و این منحصر به افزایش نمرات نیست، حتی ممکن است برخی طلاب نمرات شان نیز کاهش یابد.
 وی یادآور شد: به منظور تسهیل و رفع مشکل برخی طلاب و امکان شرکت در پایه بالاتر امتحانات نواقصی سطوح عالی شامل پایه‌های هفتم تا دهم حوزه به مدت شش روز کاری در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام نظری خاطر نشان کرد: طلابی که دارای کد محل تحصیل 529 و 530 حوزه علمیه بودند در این آزمون‌ها جهت رفع مشکل نواقصی درسی خود شرکت داشتند.
وی یادآور شد: سؤالات امتحانات فقه، اصول و فلسفه مطابق هر یک از محدوده امتحانی نیم سال اول و دوم و سایر دروس از تمام محدوده برگزار شد.
حجت الاسلام نظری اظهار داشت: از طلاب درخواست داریم از مراجعه حضوری که سبب کاهش بازدهی کار می شود خودداری کنند تا برنامه ها به صورت رسمی و اینترنتی به آن ها ابلاغ شود./917/ت303/پ
ارسال نظرات