۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۵۱۷۵۲

مدیران حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیران حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت و گو کردند.
مدیران حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد دیدار کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، مدیران حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت و گو کردند.

در بخش نخست این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر گسترش فعالیت حوزه های علمیه و مراکز دینی تصریح کرد: به یقین برای رشد و توسعه فکری جامعه و پاسخگویی به نیازهای روز و دینی مردم، تلاش جهت توسعه حوزه های علمیه و مراکز دینی از سوی مسؤولان مربوطه لازم است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که سرمایه گذاری در ساخت و توسعه حوزه های علمیه باید بیش از پیش انجام شود، ساخت و ساز در جهت گسترش حوزه های علمیه را فعالیتی مقدس و دینی خواند و گفت: سرمایه گذاری در ساخت و ساز حوزه های علمیه بسیار حرکتی بزرگ و شایسته است که در این راستا با برنامه ریزی و براساس جذب سرمایه گذار باید گسترش حوزه های علمیه افزایش یابد.

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از این دیدار از پذیرش 110 طلبه در سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش نسبی داشته است و در سال گذشته پذیرش 104 طلبه در حوزه های علمیه خواهران استان صورت پذیرفت.

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اساتید حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: تعداد 57 استاد دارای مجوز تدریس حوزوی در حوزه های علمیه خواهران هستند که چهار استاد دانشگاهی و 13 استاد دیگر در دروس غیر حوزوی در کنار این عزیزان مشغول فعالیت هستند./9461/پ203/ب

ارسال نظرات