۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۵۱۶۴۱
آیت الله باریک بین:

9 دی به یک حماسه فراموش نشدنی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین گفت: حماسه نهم دی یک روز بزرگ و حماسه ای فراموش نشدنی است و در اذهان ملت ایران برای همیشه باقی خواهد بود.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در جمع اساتید و کارکنان مؤوسسه آموزش عالی پارسیان گفت: حماسه نهم دی یک روز بزرگ و حماسه ای فراموش نشدنی است و در اذهان ملت ایران برای همیشه باقی خواهد بود.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به اهداف دشمنان علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: نهم دی روز حماسه بزرگی است که ملت ایران در برابر نقشه های دشمنان با بصیرت به صحنه آمدند و توانستند نقشه های آنان را خنثی کنند.


آیت الله باریک بین اظهار داشت: بصیرت مردم در پیروی از رهبر معظم انقلاب باعث شد که آن فتنه ها خاموش شده و این ملت ایران با تبعیت از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه این بار از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

 

امام جمعه قزوین به پیشرفت های صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز این کشور مقتدر ما در بخش های علمی و سیاسی به پیشرفت های خوبی در سایه اسلام و پیروی از ولایت فقیه دست پیدا کرده که باید شکر گزار باشیم ولی هنوز در اول راه هستیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن سفارش به استادان و رؤسای دانشگاه ها در خصوص اهمیت به نماز و ترویج و اقامه آن، بیان داشت: خوشبختانه امروز در دانشگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی استادان و رؤسایی حضور دارند که همه آنها تابع ولایت و افرادی متدین هستند و بنابراین باید بیشتر نمازهای جماعت را در بین دانشجویان، کارکنان، استادان و همه اقشار جامعه ترویج و گسترش دهیم.

 

امام جمعه قزوین به ترویج نماز در بین فرزندان و خانواده ها تاکید کرد: خدای متعال حتی به پیامبر گرامی در رابطه با برپایی نماز در بین خانواده و اهل بیت(ع) سفارش می کند و می فرماید وامر اهلک بالصلوه یعنی خاندانت را به نماز امر کن.

 

وی با بیان این که باید نماز را در بین خانواده و فرزندان ترویج کرد که  اهمیت به نماز و اقامه صحیح آن باعث جلوگیری بسیاری از زشتی ها و منکر در جامعه می شود، گفت: اگر به نماز اهمیت دهیم نماز بصیرت را برای انسان به ارمغان خواهد آورد.

 

سید مهدی حسینی، قائم مقام و معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه آموزش عالی پارسیان نیز در این دیدا بیان داشت: استادان و کارکنان دانشگاه ها به خصوص این مؤسسه همیشه با بصیرتی که رهبر معظم انقلاب بارها به ان اشاره فرمودند در همه صحنه ها حضوری هوشیارانه خواهند داشت./950/د102/ب

ارسال نظرات