۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۵۴۴
مشاور عالی عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح:

مردم اجازه نمی‌دهند برخی اختلاف سلیقه خود را مقدم بر ارزش‌های دینی بدانند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مداح گفت: ملت ایران به هیچ کس اجازه نمی دهد که اختلاف سلیقه خود را مقدم بر ارزش ها و اعتقادات سایر افراد قرار دهد.
دومين جلسه از سلسله‌جلسات «بصيرت»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مرتضی مداح، مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، امروز در همایش گرامیداشت 9 دی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در جریان حماسه 9 دی با بصیرت تمام از نظام، ولایت فقیه، اسلام، اعتقادات و باورهای خود دفاع کردند.


وی با بیان این‌که دشمنان و فتنه‌گران 88 احساسات دینی و امنیت مردم را به مخاطره انداختند، خاطرنشان کرد: جناح مغرض و فریب خورده در سال 88 قبل از این‌که نتایج انتخابات مشخص شود، دست به اقداماتی زدند که دقیقا در راستای اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی ایران بوده است.

 

حجت الاسلام مداح با اشاره به این‌که حرمت‌شکنی مقدسات دینی در عاشورای حسینی خشم ملت را بر افروخت و عامل اصلی در خلق حماسه 9 دی بود، گفت: آحاد ملت اعم از افرادی که به فرد پیروز و شکست خورده در این انتخابات رأی داده بودند، حتی آنان‌که در انتخابات شرکت نداشند، نهم دی به خیابان ها ریخته و انزاجار خود را از اعمال شنیع فتنه گران اعلام کردند.

 

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح افزود: 9 دی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که در دفاع از حریم ولایت و آرمان های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی لحظه‌ای تردید به خود راه نخواهند داد.

 

وی با اشاره به این‌که ملت ایران به هیچ کس اجازه نمی دهد که اختلافات سلیقه خود را مقدم بر ارزش ها و اعتقادات سایر افراد قرار دهد، گفت: مردم ایران با بصیرتی که از ولایت‌مداری و پیروزی از آموزه های اسلامی به دست آورده اند، با حضور در حماسه نهم دی، دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.


حجت الاسلام مداح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف و فتنه‌های جدید دشمنان در ماه‌های آینده گفت: رسانه‌های غربی به دنبال گسترش نارضایتی‌های عمومی، بدبینی به نظام اسلامی و هتک حرمت نظام و ولایت هستند، باید نسبت به توطئه‌ها آگاه بود و با زمان‌شناسی و تبعیت از ولایت اجازه ندهیم که حوادث تلخ فتنه 88 بار دیگر تکرار شود.

 

وی در پایان با بیان این‌که انقلاب اسلامی و نهضت حسینی ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی، الگویی ارزشمند برای مردم انقلابی کشورهای منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در کشورهای مختلف دنیا باورهای اسلامی و انقلابی کشورمان ریشه دوانده و مردم این کشورها برای تثبیت عقاید اسلام و انقلاب اسلامی مبارزه می کنند./935/پ202/س

 

ارسال نظرات