۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۵۳۷
رییس بسیج طلاب البرز:

ایجاد شکاف بین اصولگرایان از راهبردهای دشمن برای انتخابات است

خبرگزاری رسا - رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز ایجاد شکاف بین اصولگرایان را از راهبردهای دشمن برای انتخابات سال بعد دانست و گفت: احزاب باید مراقب باشند تا تریبونی برای بیگانگان و دشمنان نشوند.
حجت الاسلام داراب كلايي

حجت الاسلام اکبر داراب کلایی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اذعان داشت: دیدیم که سران فتنه سال 88 با خوراک‌دهی مخالفین نظام و سلطنت‌طلبان به بهانه تقلب در انتخابات جنایاتی را مرتکب شدند تا جایی که در مراسم عزاداری عزاداران به بی‌حرمتی و جسارت پرداختند با گمان این‌که به هدف خاص خود خواهند رسید.

وی با تاکید بر این‌که دشمن کسانی هستند که با اصل نظام جمهوری اسلامی، اصل ولایت فقیه و با اصل خود اتکایی مردم ایران مخالفند ابراز کرد: این افراد هم در لباس خودی و هم درلباس غیر خودی، هم در داخل و هم در خارج از کشور خواهند بود که نخستین هدف آن‌ها ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات می‌باشد که به‌طور قطع از همه ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری استفاده خواهند کرد تا فضا را به‌طور کامل آلوده کنند برای این‌که مردم هیچ امیدی به این انتخابات نداشته باشند و تصور کنند در این انتخابات دروغ و دروغ‌پراکنی خواهد شد.

حجت الاسلام داراب کلایی با تاکید بر اینکه جبهه اصول گرایی تابع نظام و ولایت فقیه می‌باشد گفت: راهبرد دیگر دشمن ایجاد یک شکافی میان افراد این جبهه می‌باشد تا این شکاف خود به خود سبب شود که آن‌ها افراد دست‌نشانده و مرموز پنهان خود را در قدرت قرار دهند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز با اشاره بر این‌که دشمن می‌خواهد همه را منصرف از شرکت در انتخابات ‌کند اظهار داشت: دشمن تصمیم دارد برای برگزاری انتخابات از منظر نظارت بر انتخابات بر ایران توسط سازمان ملل فشار وارد کنند و با تهمت سالم نبودن انتخابات مجموعه‌ای از تشکل‌های بین‌المللی را ناظر بر آن بکند.

وی در خصوص مهم‌ترین هدف دشمن در انتخابات سال آینده گفت: دشمن قصد دارد بستر جدایی مردم از حکومت و نظام ولایی را با جوسازی در انتخابات آینده فراهم کند و برای تحقق این اهداف از اختلاف پراکنی‌ها در بین مسئولین و بی توجهی‌های مسئولین به رفع مشکلات مردم استفاده خواهد کرد تا آن‌ها را نسبت به نظام و حکومت به طور کلی بی‌تفاوت کنند.

حجت الاسلام داراب کلایی گفت: به هر حال حزب‌های فعال و مجاز در فعالیت‌های انتخاباتی ابتدا باید دلسوز نظام باشند، همچنین خالصانه و نه در گفتار و برای جلب رای مردم، خود را مطیع ولایت اعلام کنند، این احزاب نباید از مردم به عنوان ابزار استفاده کنند بلکه باید به رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم بپردازند و مردم را به پایبندی به حکومت و نظام تشویق کنند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: احزاب باید مراقب باشند تا تریبونی برای بیگانگان و دشمنان نشوند چرا که کشور ما یک کشور جمهوری اسلامی می‌باشد که هم خواست مردم و هم حکومتی اسلامی است، لذا باید سران، اعضا و تابعان احزاب با وحدت و هم‌دلی بتوانند این انتخابات را با بهترین وجه و کیفیت به اتمام برسانند تا دل امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب خشنود شود./9598/ت302/ص

ارسال نظرات