۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۵۱۵۲۲
نماینده مردم تبریز:

9دی روز تشخیص و شناخت درست مسیر انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شناخت ریشه‌های خلق حماسه نهم دی مردم سراسر کشور افزود: اگر چه 9 دی روز تشخیص و شناخت درست مسیر بود، اما گام برداشتن و حضور عملی در این مسیر کامل کننده پیروزی راه مورد ایمانشان بود.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش روشنگری و بصیرت در شهرستان سراب اظهار داشت: در 9 دی 88 مردم با تشخیص راه درست و عمل به وظیفه ملی و شرعی خود، دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را به انزوا کشاندند.

 

وی با تأکید بر شناخت ریشه‌های خلق حماسه نهم دی مردم سراسر کشور افزود: اگر چه 9 دی روز تشخیص و شناخت درست مسیر بود، اما گام برداشتن و حضور عملی در این مسیر کامل کننده پیروزی راه مورد ایمانشان بود.

 

فرهنگی با تشریح ابعاد مختلف فتنه پس از انتخابات سال 88 تصریح کرد: عده‌ای مغرض به بهانه‌ تقلب در انتخابات به دنبال اردوکشی های خیابانی و شورش علیه نظام بودند، نگاهی تاریخی به این فتنه نشان می دهد که جزء به جزء انقلاب‌های مخملی از سوی غرب در ایران پیاده شد.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: زمانی که رهبر انقلاب صحت انتخابات را مورد تأیید قرار دادند، پیروان اصیل ولایت راه خود را از راه دشمنان قسم خورده جدا کردند، اما آنان‌که به دنبال فتنه‌انگیزی بودند همچنان بر مسأله تقلب در انتخابات اصرار داشتند.

 

وی ادامه داد: اگر چه رسانه ملی نتوانست ابعاد اصلی حضور مردم در 9 دی را به روشنی نمایان سازد ولی شاهدان ماجرا حرف ها و خاطرات به یادماندنی از آن روز دارند.

 

وی حمله موتورسواران به جان و ناموس مردم و شعارهای ساختارشکنانه عناصر ضدانقلاب را از زوایای دیگر فتنه 88 عنوان کرد و یادآور شد: قران کریم همه ما را به تدبر در حوادث و رویدادها توصیه کرده و ممکن است در هر زمان و مکانی برابر انسان ها حوادثی رخ دهد که تا مدت های مدید عوارض و آثار آن در متن جامعه ظهور داشته باشد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مردم هرگز فریب بسته بندی های شیک و ظاهری دشمنان را نخواهند خورد، گفت: آن دولت‌هایی که امروز دم از مذاکره با ایران می زنند و در این مسأله پافشاری می کنند، حامیان اصلی فتنه‌گران 88 هستند و در اوج وقاحت با وجود تحریم‌ها سخن از مذاکره دارند./935/پ203/ب

ارسال نظرات