۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۴۸۷
مدیر حوزه علمیه ارومیه:

حماسه 9 دی معادلات ایران‌ستیزی غرب را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خان‌بابایی با بیان این‌که 9دی نشانه مردمی بودن و ظرفیت بالای حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام بود، گفت: حماسه 9 دی معادلات غرب را بر هم زد.
حماسه 9 دي

حجت الاسلام خان‌بابایی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان این‌که شناخت حقیقت و ریشه‌های فتنه 88 و حماسه 9 دی ضرورتی برای کسب بصیرت در ادامه راه انقلاب است، اظهار داشت: حرکت ولایی ملت در 9 دی حماسه ای خودجوش در مقابل فتنه گران و در صحنه تاریخ سیاسی کشور بود.

 

وی با تأکید بر این‌که تمام معادلات غرب برای براندازی نظام اسلامی ایران در جریان حماسه 9 دی شکست خورد، خاطرنشان کرد: جوش و خروش انقلابی ملت ایران تمام فتنه‌گران و جریان‌های معاند و انحرافی را نابود کرد و به دشمنان فهماند که این ملت در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین حراست از حریم ولایت فقیه با کسی تعارف ندارد.

 

حجت الاسلام خان‌بایی با بیان این‌که 9 دی حماسه ای ماندگار در تاریخ کشور محسوب می شود، گفت: حماسه 9 دی تجلی ولایت مداری ملت در سخت ترین شرایط فتنه بود، در حقیقت پیام اصلی حماسه تاریخی 9 دی قدرشناسی ملت از نعمت بزرگ ولایت بود، این حضور با بصیرت در همه زمینه‌ها سبب شکست دشمنان و فتنه‌گران شد.


مدیر حوزه علمیه امام خمینی ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود سکوت نخبگان بی‌بصیرت و هتک حرمت به مقدسات سران فتنه را عامل حضور ملت در صحنه دانست و افزود: دشمنان باید بدانند همان گونه که این ملت با شور و اشتیاق در حماسه 9دی حاضر شدند در حماسه انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز با همان شور و اشتیاق حاضر خواهند شد.

 

وی با بیان این‌که حرمت شکنی عاشورای حسینی برای هیچ کس قابل قبول نبود، اظهار داشت: سکوت برخی نخبگان بی تأثیر در راه اندازی آشوب های خیابانی در دوران 8 ماهه فتنه 88 نبود، در حقیقت 9 دی مردم ایران اسلامی امتحانی بود که نشأت گرفته از عبرت‌های عاشورایی بود.

 

حجت الاسلام خان‌بایی با تأکید بر این‌که ملت ایران دنباله رو نهضت حسینی هستند، افزود: امروز این انقلاب به مرحله‌ای از عزت رسیده و همه ایدئولوژی‌های لیبرالیستی و سکولاری غرب در حال سرنگون شدن است و مردم جهان با الگو قرار دادن مردم ایران خواستار تعیین سرنوشت خود و مبارزه با نظام‌های سلطه خواه و سرمایه‌داری غرب هستند.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه بیداری اسلامی را برگرفته از آرمان‌های عاشورایی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگر سه دهه گذشته سخن از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای منطقه بود و عده ای آن را باور نداشتند، امروز شاهد گسترش ارزش های انقلابی و ولایی ملت ایران در دورترین نقطه از جهان هستیم./935/ت302/س

ارسال نظرات