۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۵۱۴۶۴
آیت الله موسوی جزایری:

فتنه گران برای همیشه در پیشگاه ملت ایران روسیاه شده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این که فتنه گران برای همیشه در پیشگاه ملت ایران روسیاه شده اند، تاکید کرد: هتک حرمت فتنه گران در روز عاشورا تیر نابودی به خودشان بود.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز آيت الله موسوي جزايري

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نیت پلید فتنه گران از ابتدای حضور در عرصه انتخابات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره سعی داشتند تا با نصیحت کردن و دادن مهلت، آنها از اعمال زشت خود دست بردارند و به دامان ملت بازگردند.

امام جمعه اهواز به شعارهای فتنه گران به نفع رژیم صهیونیستی در روز قدس اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی همواره موضع صلح و دوستی را در پیش گرفت، اما فتنه گران از این کنار آمدن سوء استفاده کرده و دست به اعمال بدتر زدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اعمال فتنه گران در روز عاشورا به اوج خود رسید، ابراز داشت: اهانت و هتک حرمت در روز عاشورا تیر نابودی فتنه گران به خودشان بود.

امام حسین(ع) و اهل بیت خط قرمز ملت ایران است

وی امام حسین(ع) و اهل بیت را خط قرمز ملت ایران دانست و افزود: برخی از افراد که تا آن روز از روی نا آگاهی بی طرف بودند با مشاهده اعمال ننگین فتنه گران در روز عاشورا، نهم دی ماه به خیابان ها آمدند و به دفاع از حریم ولایت فقیه و نظام اسلامی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پدید آورندگان حماسه 9 دی را مردم معرفی کرد و افزود: پس از حضور پرشور مردم و خلق حماسه تاریخی 9 دی گروه بسیار کمی از فتنه گران در خیابان ها باقی ماندند و دیگر رویی برای انجام فعالیت نداشتند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که در نهم دی ماه مردم ایران با امام حسین(ع) بیعتی دوباره کردند، خاطرنشان کرد: به طور یقیین می توان گفت، فتنه 88 با عنایات سید الشهداء خاموش شد.

وضعیت کنونی فتنه گران، طبیعت نفاق است

امام جمعه اهواز با اشاره به وضعیت کنونی فتنه گران خاطرنشان کرد: این وضعیت را فتنه گران خود، برای خود به وجود آوردند و طبیعت نفاق نیز همین است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان فتنه گران را در پیشگاه ملت ایران روسیاه خواند و تصریح کرد: باطن فتنه گران و نیت های پلید آنان در روز عاشورا برای ملت ایران روشن شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که امتحانات دنیوی در همه زمینه ها از جمله اقتصاد، فرهنگ و سیاست برای انسان رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: باید انسان در همه حالات مواظب باشد تا در این امتحانات پیروز شود./9464/ت302/ج

ارسال نظرات