۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۴۱۰
آیت الله علوی گرگانی:

حضور گسترده مردم در 9دی نشانه بصیرت آنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی حضور گسترده مردم در 9 دی را نشانه بصیرت ملت ایران و خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و گفت: حرکت خودجوش مردم و به وجود آوردن حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
1/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم روز جمعه در دیدار منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه، با اشاره به این که اختلاف سلیقه داخلی در آستانه انتخابات در هر کشوری امری طبیعی است، گفت: دشمنان مترصد چنین فرصت هایی هستند تا نقشه های شوم خود را در کشور پیاده کنند.
 
وی بر ضرورت اتحاد و همدلی برای مقابله با توطئه های دشمنان تأکید کرد و ابراز داشت: مردم ایران اسلامی همیشه با پیروی از ولایت دشمنان نظام را ناکام گذاشته اند.
  
آیت الله علوی گرگانی ملت ایران را در برابر مشکلات و ناملایمات ملتی صبور عنوان کرد و اظهار داشت: البته در برخی مواقع عده ای فریب دشمن را می خورند و جامعه را دچار پریشانی می کنند.
 
این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به فتنه بعد از انتخابت سال 88 گفت: دشمن در این سال با ایجاد فتنه ای بزرگ در صدد مقابله با نظام اسلامی بر آمده و به طور بی سابقه ای به مقدسات اسلامی توهین کرد.
 
وی حضور گسترده مردم در 9 دی را نشانه بصیرت ملت ایران و خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و ابراز کرد: حرکت خودجوش مردم و به وجود آوردن حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
 
آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ 9 دی نه تنها دشمنان نظام اسلامی را از خواب غفلت بیدار بلکه توطئه های آنها علیه ملت را نیز خنثی کرد.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه پیشقدمی ملت ایران در دفاع از ولایت و ایجاد حماسه 9 دی را ستود و خواستار توجه بیشتر مسؤولان به بر طرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها شد.
 
وی به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان و اقتصاد دانان کشور با مشورت و درایت مشکلات پیش رو را از سر راه بردارند.
 
آیت الله علوی گرگانی خواستار حل مشکلات مردم در زمینه های مادی و معنوی شد و ابراز کرد: مسؤولان با حل مشکلات مردم امانتی که در دست دارند را به سلامت به سرانجام برسانند./927/پ202/ج
ارسال نظرات