۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۵۱۲۶۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

برنامه دشمن وحدت‌شکنی میان نیروهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال مردمی نشان دادن هتک حرمت به مقدسات بودند، حماسه 9 دی حساب ملت با فتنه‌گران را جدا کرد.
سيبر

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح ابعاد مختلف و نتایج حماسه نهم دی سال 88 پرداخت و اظهار داشت: تلاش هشت ماهه فتنه‌گران داخلی و مغرضان خارجی با حضور در صحنه مردم ایران به یک باره خنثی شد.

 

وی با اشاره به این‌که حماسه نهم دی حساب فتنه‌گران را از ملت ولایت مدار و خداجوی ایران اسلامی جدا کرد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال مردمی نشان دادن هتک حرمت به مقدسات بودند، حماسه 9 دی نشان داد که ملت خود توانستند پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و هتاکان دهند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم حسینی و ولایی ایران هیچگاه اجازه نمی دهند، مقدسات شیعی مورد هتک حرمت قرار گیرد، گفت: هتک حرمت به مقدسات دینی در عاشورای حسینی سال 88 چهره واقعی فتنه‌گران را رسوا کرد و در نهایت صبر ملت به سرآمد و حماسه تاریخی 8 دی در آذربایجان و 9 دی در سراسر کشور را موجب شد.

 

وی با اشاره به بخش هایی از توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران قبل و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مبنی بر حفظ وحدت و بصیرت گفت: امروز پس از گذشت سال ها کاملا مشخص است که بزرگ‌ترین برنامه دشمنان نظام و انقلاب وحدت‌شکنی در بین نیروهای انقلاب و ایجاد تفرقه است.

 

امام جمعه اهر با تأکید بر کسب بصیرت دینی و سیاسی با ولایت‌مداری و ولایت‌محوری خاطر‌نشان کرد: باید با هوشیاری و وحدت کلمه و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه اتحاد و همدلی را در جامعه فراهم کنیم، به ویژه این‌که در آستانه نخستین انتخابات ریاست جمهوری پس از حوادث فتنه 88 قرار داریم.

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی بدبین کردن مردم به نظام، دولت و رهبری را از دیگر برنامه های دشمن دانست و افزود: متأسفانه عده ای مغرض و معاند هم صدا با رسانه های استکبار جهانی سعی در زیر سؤال بردن خدمات دولت و ایجاد نگرانی در بین مردم را دارند که باید هوشیار بود و با برخی اظهارات سطحی سوژه دست رسانه‌های غربی نداد./935/ت302/پ

ارسال نظرات