۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۰۶۳
رییس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضا:

9دی فریاد «لبیک یا حسین» ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان این‌که تنها راه نجات از فتنه‌های زمان، ولایت‌مداری و کسب بصیرت با تبعیت از رهبری است، گفت: 9 دی فریاد لبیک یا حسین و بیعت مجدد با ولایت فقیه بود.
حماسه 9دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب، رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه روز سه شنبه در نشست فوق العاده شورای عالی قضایی استان اردبیل، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی سال 88 اظهار داشت: حضور در صحنه ملت ایران در واقع لبیک به ندای رهبری و اعلام وفاداری به آرمان های امام و شهدا بود. 

وی با اشاره به این‌که حادثه تاریخی 9 دی فریاد لبیک یا حسین و بیعت مجدد با ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران پس از ادعای تلقب در انتخابات به دنبال اغتشاش و در نهایت براندازی نظام اسلامی بودند، که با هوشیاری و تیزبینی ولایت فقیه و بصیرت ملت شکست سختی متحمل شده و چهره حقیقی خود را رسوا کردند.

حجت الاسلام خطیب با بیان این‌که تنها راه نجات از فتنه‌های زمان، ولایت‌مداری و کسب بصیرت با تبعیت از رهبری نظام است، تصریح کرد: بسیاری از گرفتاری و مشکلات ناشی از فتنه، زائیده بی بصیرتی هاست، تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هرگاه ملت با رهبری همگام و هم‌صدا بوده‌اند دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان این‌که دشمنان به دنبال راه‌اندازی فتنه ای دیگر در انتخابات آینده هستند، گفت: باید با جلوگیری از تکرار هر گونه بی بصیرتی از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی حفظ و حراست کرد و در عرصه مبارزه با دشمنان قسم خورده نظام ولایت‌مداری را اصل و شاخص قرار دهیم. 

وی خواستار بهره‌مندی از عبرت‌های فتنه 88 شد و گفت: ملاک حق و باطل شاخص ولایت است، یکی از عبرت‌های مهم فتنه 88 این بود که نباید فریب ادعای افرادی که عملکردی منافقانه دارند، را خورد و این که مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند و بایستی مسؤولان در جلب رضایت و اعتماد عمومی نهایت تلاش را داشته باشند. 

حجت الاسلام خطیب با بیان این‌که ملت ایران همیشه پای آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا با عظمت هرچه تمام ایستاده‌اند، گفت: ملت هر جا لازم دیده اند از فدای جان و مال خود در حمایت از انقلاب دریغ نکرده اند، با چنین اوصافی باید با رصد و سنجش بازخورد اقدامات دستگاه های خدمت‌گذار در افکار عمومی، همیشه به دنبال رضایتمندی مردم بود. 

همچنین غلامعلی رضایی، رییس کل دادگستری استان اردبیل در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و وضعیت تشکیلات قضایی استان در حوزه های مختلف پرداخت./935/پ202/ج

ارسال نظرات