۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۵۰۸۱۲

ترویج روابط غیر اخلاقی در من و تو

خبرگزاری رسا _ شبکه من و تو ضمن پخش سریالهایی با محتوای اجتماعی، به ترویج روابط غیر اخلاقی خارج از حریم خانواده، آنهم تنها با تمسک به وجود علاقه بین طرفین می پردازد.
من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ شبکه من و تو در راستای عملی نمودن تئوری ایران آندولوسی، در قالب پخش سریالها و مستند های گوناگون، سعی در برهم زدن نظام سنتی خانواده های ایرانی دارد.
این بار در یکی از سریالهایی که جدیداً پخش آن شروع شده، وقتی یکی از بازیگران مرد بخاطر ایجاد رابطه غیر اخلاق با زنی اجنبی مورد مؤاخذه قرار میگیرد و از او پیرامون رفتار ناشایستش توضیح خواسته میشود می گوید: به نظر من رفتار ناشایست فقط زمانی اتفاق می افتد که هیچ عشقی وجود نداشته باشد.


این بدان معناست که چون ما دو نفر به هم علاقه مندیم، این علاقه مندی برای برقراری هرگونه رابطی غیر اخلاقی کافی است، حتی اگر منجر به بدیهی ترین رفتارهای غیر اخلاقی  گردد

تبلیغ اهمیت عشق (البته عشقی که الان مرسوم شده وجای شهوت پرستی وهرزگی کلمه عشق را به کار میبرند) بجای پرداختن به مقوله مقدسی چون ازدواج و نیز مجاز شمردن هرگونه رابطه غیر اخلاقی، آنهم با تمسک به علاقه فیمابین، سالهاست که از سوی شبکه های غیر اخلاقی فارسی زبان ترویج و بنیان خانواده های شرقی را به ورطه پرتگاه سقوطی که خود غربی ها سالهاست در آن افتاده اند می کشاند.
ترویج روابط غیر اخلاقی به ظاهر عاشقانه ای که شاید تنها چند ساعت بیشتر عمر ننمایند و به تبع آن نابودی خانواده های طرفین، آموزه های غیر اخلاقی است که شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تمام هم و غم خویش را بر آن نهاده اند./ 9161/خ
 

ارسال نظرات