۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۵۰۳۴۶
آیت الله مقتدایی:

جامعه مدرسین تشکلی بی بدیل است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از این نهاد برجسته حوزه به عنوان تشکلی بی بدیل و بی نظیر یاد کرد و خدمت در آن را دارای ارزش فوق العاده دانست.
آيت الله مرتضي مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر پیشین حوزه های علمیه، در مراسم تودیع و معارفه معاون جامعه و نظام و معاون اداری مالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که روز سه شنبه با حضور آیت الله یزدی در محل جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به شعر معروف« صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت» تصریح کرد: این شعر در مورد این تودیع و معارفه مصداق ندارد، چراکه در اینجا نه کسی می رود و نه کسی می آید، آیت الله کعبی که سابقه بسیار خوبی دارند، مسؤولیتی در جامعه مدرسین داشتند و در حال حاضر نیز عضو جامعه هستند و قرار است این مسؤولیت به آقای نظری که ایشان هم سابقه خوبی دارند و عضو جامعه هستند واگذار شود.
وی بیان داشت: آیت الله وافی نیز عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند و آقای مدرسی(قصیری) نیز در مدت مسؤولیت خود در معاونت اداری مالی خدمات سازنده و صادقانه ای داشته اند و امیدواریم روند امور همچون گذشته با قدرت دنبال شود.
آیت الله مقتدایی جایگاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را برجسته خواند و با بیان این که خدمت در این نهاد با سایر ارگان ها تفاوت دارد، ابراز داشت: جامعه مدرسین گرچه از نظر امکانات مثل سایر نهادها و ارگان ها نیست اما معنویت دارد و ارزش خدمت در این نهاد به مراتب بالاتر از کار و فعالیت در دیگر ارگان ها بالاتر است.
وی با یادآوری فرازهایی از بیانات حضرت امام و مقام معظم رهبری درباره جامعه مدرسین، اظهار داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک تشکل بی بدیل و بی نظیر است.
آیت الله مقتدایی خطاب به کارکنان و پرسنل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که همه باید دست به دست هم دهیم تا کارها به پیش رود، گفت: امیدواریم با خدمات شما این نهاد مورد عنایات ویژه حضرت صاحب الزمان(ع) باشیم و همه ما بتوانیم سربازان خوبی برای آن حضرت باشیم.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قصیری خراسانی(مدرسی) معاون پیشین اداری مالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در این معاونت ارائه کرد و گفت: اگر حمایت ها و اعتماد شخص آیت الله یزدی نبود نمی توانستیم این مسؤولیت را به انجام و سامان برسانیم./924/پ203/ج
ارسال نظرات