۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۴۹۱۶۸

برگزاری آیین تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت در شهرکرد

خبرگزاری رسا ـ آیین تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام و مسؤلان استانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، آیین تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت، امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و دیگر مسؤولان استانی و محلی برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که وجود انسان در عالم هستی به ولایت اهل بیت(ع) بستگی دارد، اظهار داشت: سخن و گفت و گو دربازه ولایت کم گفته شده است در حالی که حضور و وجود انسان در دنیا و آخرت به ولایت خاندان حضرت رسول الله(ص) بستگی دارد.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری غفلت و کج فکری را سرآمد درماندگی انسان و بشریت دانست و گفت: اگر خواهان به بار نشستن میوه های هستی در عالم هستیم نباید لحظه ای از خط ولایت جدا بشویم؛ چراکه تمسک و گره به ولایت سبب سعادت انسان و کسب افتخارات عالم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که ولایت سند افتخار و جاودانگی تشیع است، تصریح کرد: عرصه ولایت همواره در طول تاریخ مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و از هر مسیری جهت ضربه زدن به این عرصه استفاده کرده اند؛ اما ولایت اهل بیت(ع) جاودان و تنها راه نجات انسان ها در روز محشر و قیامت است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: طنین روح بخش ولایت همواره در بستر تاریخ، دل فرزانگان حق دوست و عاشقان عدالتخواه، آزادگان سرافراز و عزت طلبان می نوازد و این ندا همه بشریت را به دوستی و وحدت دعوت می کند./9461/پ203/س

ارسال نظرات