۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۰۴۶
امام جمعه موقت کرمان:

اختلاف، شگرد شیطان برای از بین بردن ایمان در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان کسانی که در جامعه ایجاد اختلاف می‏کنند را پیروان هوای نفس و خدمت‏گزاران آمریکا دانست و تصریح کرد: اختلاف یکی از شگردهای شیطان برای جاری کردن گمراهی و از بین بردن ایمان در جامعه است.
حجت الاسلام محمد صباحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه موقت کرمان، درخطبه‏های نماز جمعه این شهر، گفت: امام راحل عظیم‏الشأن، ایمان و وحدت را سبب پیروزی و حفظ این انقلاب دانست.


امام جمعه موقت کرمان با یادآور شدن بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حفظ وحدت و آرامش کشور، اظهار داشت: کسانی که قصد ایجاد اختلاف در کشور و از بین بردن وحدت در جامعه را دارند، به فرموده مقام معظم رهبری خائن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی کسانی که در جامعه ایجاد اختلاف می‏کنند را پیروان هوای نفس و خدمت‏گزاران آمریکا دانست و تصریح کرد: اختلاف یکی از شگردهای شیطان برای جاری کردن گمراهی و از بین بردن ایمان در جامعه است.

وی افزود: در آستانه 27 آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه قرار داریم که حاصل شدن این اتحاد، می‏تواند سبب ایجاد همدلی در کشور و نمونه‏ای از کنارگذاشتن اختلافات در جامعه باشد.

امام جمعه موقت کرمان با گرامی داشت 25 محرم، سالروز شهادت امام زین‏العابدین بنا به روایتی، اظهار داشت: کتاب صحیفه سجادیه و روایت صحیح جریان عاشورا، تنها گوشه ای از برکات زندگی آن امام همام بود.

وی صحیفه سجادیه را از کتب عالی و پر محتوای اسلام معرفی کرد و افزود: بسیاری از علما و بزرگان، انس با صحیفه سجادیه را سبب مستجاب‏الدعوه شدن و قبولی فوری دعاها می‏دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی در پایان با یادآورشدن خطابه بیدارگر امام سجاد(ع) در مجلس یزید، خاطرنشان کرد: اگر در مورد واقعه عاشورا، سخنرانی‏ها و کلمات پر محتوای آن حضرت نمی‏بود، یقینا حادثه عاشورا 61 فراموش و یا تحریف می‏گشت./9701/پ201/ب

ارسال نظرات