۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۶۶۴
مسئول امور طلاب حوزه‌ ‌علمیه مروی:

حوزه‌ علمیه مروی به دلیل آلودگی هوا دو روز تعطیل است

خبر گزاری رسا ـ مسئول امور طلاب حوزه‌ ‌علمیه مروی گفت: به دستور آیت‌الله مهدوی‌کنی، تولیت حوزه‌ علمیه مروی، فردا و پس فردا دروس مدارس تابعه حوزه علمیه مروی تعطیل است.
مدرسه علميه مروي تهران

حجت الاسلام سعید رضایی، مسئول امور طلاب حوزه‌علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: با توجه به کسب تکلیفی که از آیت‌الله مهدوی‌کنی، تولیت حوزه‌ علمیه مروی کردیم، فردا و پس فردا دروس حوزه علیمه مروی و مدارس تابعه تعطیل است.

وی مدارس مروی1، مروی2، شهید بهشتی، معمار و قنبرعلی‌خان را به عنوان مدارس تابعه حوزه علمیه مروی عنوان کرد و گفت: دروس حوزه علمیه مروی و مدارس تابعه از شهریور ماه آغاز می‌شود و این تعطیلی به محدوده درسی تعیین شده لطمه‌ای نمی‌زند.

حجت الاسلام رضایی همچنین افزود: اگر نیاز باشد برای این منظور کلاس‌های جبرانی تدارک دیده می‌شود.

مسئول امور طلاب حوزه‌علمیه مروی با اشاره به این که معمولا هر سال در این فصل به دلیل پدیده وارونگی هوا در تهران دو روز تعطیل می‌شود اظهار داشت: مدارس علمیه مروی در محدوده بازار، ناصرخسرو و خیابان شهید مصطفی خمینی قرار دارند که آلوده‌ترین نقطه شهر است و طلاب هم در معرض این آلودگی قرار می‌گیرند.

 حجت الاسلام رضایی در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: مبنای اصلی این تعطیلی فرمایش آیت‌الله مهدوی کنی است.

باتوجه به خبری که مبنی بر عدم تعطیلی مدارس علمیه استان تهران در روزهای یاد شده منتشر شده بود لازم به ذکر است حوزه علمیه مروی در تهران دارای مرکز مدیریت مستقل می‌باشد و مدارس علمیه تابعه این حوزه از مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران تبعیت نمی‌کنند./956/ت302/ص

ارسال نظرات