۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۷۹۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

اقتدار ملی هر کشور در سایه مشارکت مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: اقتدار ملی هر کشور در سایه مشارکت و حضور مردم در صحنه است که بسیجیان این حقیقت را به اثبات رساندند.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در گردهمایی مربیان حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین در اردبیل اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 58 اوج آینده‌نگری و تدبیر امام راحل را نشان داد.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که بسیج حاصل اندیشه عمیق، درایت و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: امروز بسیج در مقطعی از تاریخ عهده‌دار مسؤولیت های حساسی بوده که در ترویج فرهنگ عاشورایی نیز آماده و مهیای مقابله با تمام ترفندها است.

 

وی با تأکید بر این‌که ماهیت اصلی بسیج از ابتدای تشکیل صرفا نظامی نبوده است، خاطرنشان کرد: هر جا که نظام اسلامی نیازمند حضور و نقش‌آفرینی بسیج بوده است، این نیروی مردمی با حضور مقتدر و خالصانه خود عزت و تعالی را به نظام اسلامی ولایی ایران به ارمغان آورده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به این‌که بسیجیان در پدافند غیرعامل حافظ حریم اسلام و تشیع هستند، گفت: اوج شکوفایی و اقتدار و عظمت بسیج در دوران دفاع مقدس تجلی یافت، با این حال با پایان جنگ تحمیلی عرصه برای فعالیت بسیجیان بسته نبود و امروز شاهد فعالیت بسیج در عرصه‌های علمی و سازندگی نیز هستیم.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر تصریح کرد: امروز بسیج مجموعه‌ای از انسان‌های فرهیخته و نخبه است که اقتدار نظام اسلامی در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را موجب شده‌اند، در حقیقت اقتدار ملی هر کشور در سایه مشارکت و حضور مردم در صحنه است و بسیجیان ما این حقیقت را به اثبات رساندند.

 

وی زمان‌شناسی، امام شناسی، ولایت‌مداری و عمل در لحظه به فرمان ولایت فقیه را از ویژگی‌های شاخص بسیجیان نمونه دانست و خاطرنشان کرد: حضور مجاهدانه بسیج مظهر اقتدار ملی و امنیت کشور است، هر کس در مسیر تضعیف این صلابت و اقتدار حرکت کند خائن به نظام است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تشریح اهداف تشکیل بسیج و طرح صالحین اظهار داشت: تفکر بسیج با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه علمی توانسته‌ دشمن را به چالش بکشد، قطعاً کشورمان با تقویت چنین بنیه‌هایی می‌تواند حرف‌های زیادی برای حضور در عرصه‌های علمی و فناوری داشته باشد./935/پ202/ب

ارسال نظرات