۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۷۹۶۱
از سوی جمعیت هلال احمر استان قم انجام شد؛

ارائه خدمات به بیش از 3600 نفر از عزاداران حسینی در دهه اول محرم

خبرگزاری رسا ـ معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در دهه اول محرم به بیش از 3600 نفر از عزاداران حسینی، خدمات ارائه کرد.
خدمات رساني به عزاداران حسيني در قم

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل الله سائلی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بابیان این خبر، گفت: طبق روال هر سال با هماهنگی‌هایی که از قبل صورت گرفته بود تعداد 9 اکیپ ثابت و سیار در مبادی ورودی شهر قم در محور های مواصلاتی استان در تاسوعا و عاشورا مستقر شدند.

 

وی ادامه داد: در دهه اول محرم تعداد 44 نفر روز پزشک، 320 نفر روز پرستار و 1655 نفر روز امدادگر در هیئات بزرگ مذهبی، جمکران و حرم حضرت معصومه(س) به زائران و عزاداران حسینی خدمت رسانی کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: دو دستگاه روز اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه موتورلانس روز با هدف سهولت خدمات رسانی در امر درمان در جوار کریمه حضرت معصومه (س) مستقر شد.

 

وی تصریح کرد: امدادگران در هیئات بزرگ مذهبی از جمله هیأت رزمندگان، فاطمیون ، ثارالله، خادم الرضا و کف العباس به 3623 نفر خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند که از این تعداد 53 نفر به دلیل وخامت حال به بیمارستان و مراکز درمانی اعزام شدند.

 

سائلی یادآور شد: با هدف ارائه خدمات اولیه امدادی و درمانی در هیئات بزرگ مذهبی و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در جوار مرقد مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) 2 دستگاه روز اتوبوس آمبولانس و 54 دستگاه روز آمبولانس و 6 دستگاه روز خودرو نجات به عزاداران حسینی خدمات ارائه می‌کردند. /920/د102/ی

ارسال نظرات