۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۴۷۲۲۴

مدیر جدید حوزه علمیه ارومیه معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مدیر جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه معرفی شد.
توديع و معارفه مدير جديد حوزه علميه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه ارومیه با تأکید بر نقش مدیریت در تعالی هر جمع و گروهی اظهار داشت: پیشرفت یک حوزه مشروط به فعالیت مدیری لایق و اساتیدی مؤمن، مجرب و دلسوز است.

 

وی با بیان این‌که زیبایی حوزه علمیه به ساختمان و فرش آن نیست، افزود: زیبایی یک حوزه به برکت وجود طلاب مجاهد در عرصه‌های علمی و فقهی است، چنانکه در گذشته‌های نه چندان دور بزرگانی داشتیم که در حوزه های نه چندان به ظاهر زیبا تحصیل کردند و به مدارج عالی علمی و ایمانی رسیدند.

 

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به مصادیقی از علمای فرهیحته منطقه آذربایجان تصریح کرد: مرحوم علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان و علامه امینی صاحب اثر ارزشمند الغدیر و یا امام خمینی(ره) اقدامات و خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشتند که بشر امروز هنوز در حیرت به سر می برد.

 

همچنین حجت الاسلام فخری، امام جمعه موقت ارومیه در سخنانی با قدر دانی از تلاش های حجج اسلام قبله ای معاونت آموزش، حسن نژاد معاونت تهذیب و پورمحمدی معاونت مالی و اداری حوزه علمیه ارومیه گفت: پس از استعفای مدیر قبلی این مرکز علوم دینی، مسؤولان حوزه با تلاش شبانه روزی توانستند سطح علمی این مرکز را به ایده‌آل برسانند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: با وجود این که حجت السالام صادقی مشکلات عدیده‌ای برای فعالیت در این مرکز داشت، اما 2 سال دعوت حوزویان را اجابت و مدیریت حوزه را قبول کرد که جا دارد از زحمات و تلاش‌های این روحانی فرهیخته قدردانی شود.

 

همچنین حجت الاسلام صادقی، مدیر سابق حوزه علمیه ارومیه با قدردانی از مسؤولان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان و طلاب حوزه علیمه ارومیه اظهار داشت: بهترین خاطراتم در این مرکز علوم دینی سپری شد و به خاطر وعده‌ای که به امام جمعه و مسؤولان ماکو داده بودم، نتوانستم در ادامه فعالیت های حوزه علمیه ارومیه در خدمت طلاب باشم.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام خان‌بابایی، به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه امام خمینی ارومیه معرفی و از زحمات حجت الاسلام صادقی قدردانی شد./935/پ202/ب 

ارسال نظرات