۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۴۷۰۱۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تبیین ابعاد مختلف ولایت همت طلاب و دانشجویان را می طلبد

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تبیین مسائل ولایت برای جامعه توجه دانشجویان و طلاب پیرامون این مسأله مهم را می طلبد.
آيت الله سيد محمد علي موسوي جزايري

آیت الله محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با مقایسه دانشجویان قبل و پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: طرز تفکر دانشجویان قبل از انقلاب اسلامی در ایران به یقین تفاوت بسیاری با دانشجویان امروزی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در عصر کنونی هیات های علمی دانشگاه ها و دانشجویان رو به علوم اسلامی و گسترش آن آورده اند؛ چرا که اگر این مقوله مهم به جهان صادر شود به یقین استقبال خوبی از آن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری نخستین همایش بین المللی علمی ولایت، بیان داشت: برپا کردن این همایش از نخستین اقدامات جهت فراهم کردن زمینه ای بود تا علاقه مندان داخلی و خارجی در این مراسم با شکوه شرکت و نظرات خود را پیرامون ولایت مطرح کنند.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش یک حرکت بین المللی بسیار موفق است که این موفقیت در مقاله های ارسال شده به دبیرخانه همایش که از سطح بالا برخودار بودند، نمایان شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به دعوت میهمانان کشوری و بین المللی در این همایش، عنوان داشت: شخصیت های مختلف کشوری و بین المللی از سوی مؤسسه آموزش عالی امیرالمومنین(ع) اهواز برای شرکت در این همایش دعوت شده اند.

رییس مؤسسه آموزش عالی امیرالمومنین(ع) اهواز به بازتاب برگزاری همایش هایی با محتوای بررسی جنبه های مختلف با موضوع ولایت اشاره کرد و گفت: توسعه چنین همایش هایی می تواند نقش بسزایی در حوزه بین الملل ایفا کند.

وی افزود: گسترش برگزاری این همایش های توجه وزارت علوم و تحقیقات و فناروی، حوزه های علمیه به ویژه اهتمام دانشجویان و طلاب را به موضوع می طلبد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به استقبال مطلوب از این همایش، گفت: برای برگزاری همایش ولایت در اهواز تبلیغاتی زیادی صورت نگرفت، اما خوشبختانه شاهد بودیم که استقبال خوبی در دو عرصه داخلی و خارجی از آن صورت گرفت./9458/پ203/ج

ارسال نظرات