۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۸۵۵
نماینده ولی فقیه در گلستان:

غرور آفتی بزرگ برای مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، خشنودی خداوند را در گرو خدمت خالصانه به مردم دانست و با بیان این که وجه تمایز کارمندان و مدیران کشورمان نسبت به همتایان غربی خود، در تخصص توأم با تقوا است گفت: تخصص و تقوا باید سرلوحه کار خدمتگزاران جمهوری اسلامی باشد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار فرماندار جدید مرکز استان، خدمت رسانی را مهم‌ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولان و مدیران باید در خدمت مردم باشند.

 

وی با تأکید بر این‎که حل مشکلات آحاد مردم باید اولویت مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، افزود: مدیران باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بهره گیرند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مردم را ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و با بیان این‎که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم داشتند، گفت: رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان مهم ترین سفارش امام راحل به مسؤولان و کارگزاران نظام بود.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچون امام راحل همواره بر توجه کارگزاران نظام اسلامی به رفع دغدغه های آحاد جامعه تأکید دارند، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و با بیان این‎که حضور در صحنه مردم در عرصه های مختلف همواره تعیین کننده بوده است، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی لایق بهترین‌ها هستند و رسالت مسؤولان است که امکانات لازم را برای رفاه و آسایش عموم جامعه فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در بیش از سی سال گذشته با حضور حماسی خود در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان نظام را خنثی کردند، بیان داشت: همان طور که مردم کشورمان در امتحان های مختلف نمره قبولی گرفتند، امروز وظیفه کارگزاران نظام است که به رسالت خود در برابر مردم عمل کنند.

 

وی خشنودی خداوند را در گرو خدمت خالصانه به مردم دانست و با بیان این که وجه تمایز کارمندان و مدیران کشورمان نسبت به همتایان غربی خود، در تخصص توأم با تقوا است، گفت: تخصص و تقوا باید سرلوحه کار خدمتگزاران جمهوری اسلامی باشد.


نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره این که هرکار خیری عمل صالح به شمار نمی آید، اظهار داشت: عمل صالح به کار پسندیده ای می گویند که باعث تعالی شخصیت انسان شود و در این راستا افزون بر فعل خیر، نیت صحیح و اخلاص در عمل در تعالی روح و جسم انسان مؤثر است.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید تلاش کنند تا شخصیت وجودی آنها تحت تأثیر مسؤولیت آنها قرار نگیرد، ادامه داد: یک مسؤول نباید گرفتار غرور مقام شود چرا که زندگی انسان بستگی به شخصیت و کرامتش دارد.


نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه توجه به کارهای اساسی و زیر بنایی را از امور مهم برشمرد و یادآور شد: اشتغالزایی و جذب سرمایه گذاری و تلاش در حفظ زیبایی شهر با همکاری شهرداری باید مورد توجه شما قرار گیرد.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: شهر گرگان دارای ظرفیت های فراوانی برای بهتر بودن است که باید با اولویت قرار دادن آنها در راستای خدمت به مردم قدم بردارید.

 

وی سعه صدر در مسؤولیت را از نکات حائز اهمیت دانست و افزود: ما هیچ توقعی از مسؤولان جز خدمت به مردم نداشته و نخواهیم داشت و در عزل و نصب هم هیچ دخالتی نمی کنم و تذکراتم نیز از باب جلوگیری از ضایعات بعدی است که شما باید مورد توجه قرار دهید و بدور از تنش زایی با خدمت به مردم از ثواب دنیوی و اخروی آن برخوردار شوید./950/پ202/ج

ارسال نظرات