۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۴۵۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تربیت جوانان علوی خروجی فعالیت مبلغان باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به خروجی‌های فعالیت ارزشمند مبلغان در مناطق محروم ابراز داشت: خروجی خانه عالم باید تربیت و پرورش جوانان علوی باشد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، صبح امروز در آیین کلنگ زنی خانه عالم روستای خیرآباد با اشاره به خروجی‌های مثبت و ارزشمند خانه های عالم، ابراز داشت: خروجی خانه عالم باید تربیت و پرورش جوانان علوی باشد.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که خانه عالم در روستای خیرآباد دارای برکات فراوانی خواهد بود، ابراز داشت: ظاهر و نمای بیرونی و داخلی خانه های عالم مهم نیست؛ چراکه اصل مهم در خانه‌های عالم خروجی مثبت و ارزشمند آن است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که جوانان در برهه کنونی هدف اصلی تهاجم دشمنان هستند، تصریح کرد: به یقین کمال و سعادت بشریت در راه خدمت به ولایت و امامت است؛ از این رو جوانان را باید به شکلی تربیت کنیم که پرچم داران ولایت و امامت در جهان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: خوشبختانه در برهه کنونی جوانان ایران اسلامی ولایت مدار هستند که امروزه مشاهده می کنیم این جوانان پرچم‌داران مسیر ولایت و امامت در جهان هستند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که رهایی بشریت از ظلمات و ستم در گرو تمسک به ولایت است، اظهار داشت: بشر باید در سایه درخشان ولایت به اوج کمال و سعادت برسد و با تمسک به ولایت اهل بیت(ع) خود را از ظلمات و ستم نجات دهد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: ولایت و امامت همواره کسانی را که به دنبال عدالت و انسانیت هستند در پناه خود می‌گیرد و آنان را از گزند دشمنان و بدخواهان نجات خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه از روند بازسازی حسینیه روستای خیرآباد بازدید کرد و در جمع مردم این روستا اظهار داشت: در بازدید از بنیاد مسکن استان به مسؤولان این بنیاد متذکر شدم که باید به شکلی برنامه ریزی کنند تا در 10 سال آینده محرومیت در روستاها برای همیشه از بین برود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ایجاد زیر ساخت لازم در توسعه و بازسازی روستاها را ضروری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و جامع زیرساختی در روستاها فراهم شود که کار توسعه و بازسازی آنها را به شکل دقیق انجام دهد.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش با تکریم صداقت و صمیمیت روستاییان گفت: سادگی و صداقت سندی باارزش برای روستاییان است که این عزیزان باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند./9461/پ202/س

ارسال نظرات