۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۴۵۲۳۰
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها(35)؛

بی تفاوتی مردم مانع تحقق اهداف غدیر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل برنامه ریزی فرهنگی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر مردم از ولایت امیرالمؤمنین(ع) حمایت می کردند حکومت عدالت محور تشکیل می شد.
حجت الاسلام حبيبي

حجت الاسلام یدالله حبیبی مدیر کل برنامه ریزی فرهنگی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در غرفه رسا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با اشاره به نقش اساسی مردم در پشتیبانی از حکومت ها، اظهار داشت: اگر بعد از رحلت پیامبر(ص) مردم برای اجرای قوانین و دستورات الهی از ولایت امیرالمؤمنین استقبال می کردند شاهد سقیفه نبودیم و حکومت عدالات محور تشکیل می شد.


وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد آثار مثبت حمایت های مردم از نظام بوده ایم و با استفاده از این سرمایه عظیم توانسته ایم مشکلات زیادی را پشت سر بگذاریم.


حجت الاسلام حبیبی با بیان این که مردم نقش اساسی در پذیرش حکومت و تصمیمات حاکم دارند، گفت: این ویژگی منحصر به زمان خاصی نیست؛ امروز هم نباید در برنامه ریزی ها و اجرای آن به گونه ای عمل کنیم که مردم دلسرد شوند.


وی نقش رسانه ها را در ارتقای فرهنگ و دانش عمومی مهم خواند و ابراز داشت: مقبولیت رسانه های ما موجب اثر گذاری مثبت در بخش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شده است.


مدیر کل برنامه ریزی فرهنگی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اگر رسانه ها بتوانند محتوای خود را استدلالی و اقناعی کنند می توانند بسیاری از شبهات نسل جوان را پاسخ دهند.


حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اهمیت رسانه ها و رسالت سنگین آنها در عصر ارتباطات، گفت: در زمانی که زندگی مردم در ارتباط تنگاتنگ با فضای رسانه ای بوده و ابعاد مختلف زندگی مردم تحت تأثیر رسانه است، بی شک فعالیت رسانه های دینی می تواند آثار و برکات زیادی داشته باشد./928/پ202/ج

ارسال نظرات