۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۱۹۹

ارایه 22نشریه موسسه امام خمینی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قالب چهار غرفه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات وخبرگزاری‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرد.
کتاب، انتشارات، نشر
علی مسعودی، مسؤول بخش ارتباطات رسانه ای موسسه آموزشی و پِژوهشی امام خمینی(ره) در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه مطلوعات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‌که در اوایل دهه هفتاد این موسسه با چاپ نشریه معرفت پا به عرصه رسانه گذاشت، گفت: این موسسه از همان سال تا کنون در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کرده است.
 وی با اشاره به این‌که موسسه امام خمینی(ره) امروز دارای 22هفته‌نامه، ماهنامه، فصل‌نامه و دو فصل‌نامه است، بیان داشت: پنج نشریه پژوهشی، دو نشریه علمی ترویجی و مابقی نشریات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.
مسؤول امور نمایشگاهی موسسه امام خمینی با بیان این‌که موسسه با چهار غرفه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور پیدا کرده است، ابراز داشت: نشریات تخصصی مانند معرفت فلسفی و معارف عقلی در قالب دو غرفه و نشریات فرهنگی و اجتماعی مانند خانه خوبان و فرهنگ پویا در قالب یک غرفه و هفته نامه پرتو نیز ازدر یک غرفه‌ مستقل مورد بازید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی ارایه بروشور، چکیده مقالات، نمایه های نشریات و پاسخ‌گویی به سوالات سیاسی مردم با حضور کارشناسان در غرفه پرتو را از دیگر فعالیت‌های این موسسه در نمایشگاه مطبوعات برشمرد و افزود: محصولات غرفه با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان ارایه می شود.
مسعودی با اشاره به این‌که ارایه پژوهش‌های عمیق در حوزه علوم انسانی از دیدگاه منابع و معارف اسلامی از اهداف اصلی موسسه در انتشار نشریات تخصصی است، اظهار داشت: معرفی و ارایه محصولات موسسه از اهداف حضور موسسه در نمایشگاه مطبوعات است./921/پ203/ص
ارسال نظرات