۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۰۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

حفظ و تقویت وحدت مهم ترین اصل برای مقابله با تهدید های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با بیان این که امروز وحدت کلید همه مشکلات و بحران های احتمالی در کشور است، گفت: هر گونه تبلیغ نا امیدی در کشور خیانت به اسلام و انقلاب است.
 جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که با وجود توطئه افکنی دشمنان علیه نظام اسلامی امروز شاهد پیشرفت روز افزون نظام دینی در عرصه جهانی هستیم، گفت: یکی از اهداف دشمن این بود تا نارضایتی را در بین مردم بیشتر کند؛ اما حضور‌‌‎‌کم نظیر مردم استان خراسان شمالی در استقبال از رهبر معظم انقلاب توطئه‌هایشان را نقش برآب کرد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که امروز وحدت کلید همه مشکلات و بحران های احتمالی در کشور است، بیان داشت : متأسفانه اختلاف باعث می شود انسان آن هدفی که دارد نتواند به آن هدف برسد و اگر اختلاف در بین مسؤولان باشد ملت ضرر می کند که همگان باید وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام محمدیان در خصوص این که امام راحل و مقام معظم رهبری خواستار وحدت بین مسؤولان بوده و هستند، خاطرنشان کرد: دامن زدن به بعضی از اختلافات به مصلحت کشور نیست و امروز دشمن نظاره گر حرکت ما در داخل کشور است که همگان باید آگاه و هوشیار باشیم.

 

وی با اشاره به این که چالش های فرهنگی از سوی غرب به ما ایجاد شده است که باید با تدبیر و برنامه ریزی از آن عبور کنیم، یادآور شد: اگر بعد از 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سربلند هستیم در سایر برنامه ریزی و تدبیر امام راحل  و مقام معظم رهبری و پیروی از رهنمودهای آنان است.

 

حجت الاسلام محمدیان، شناخت تهدیدها و ترفندهای دشمنان به سرکردگی آمریکا و اقدام های مؤثر در راستای مقابله با آنها را لازمه مدیریت و برنامه ریزی مسؤولان ارشد کشور دانست و تصریح کرد: مهم ترین و اصلی ترین اقدام برای مقابله مسؤولان با این تهدیدها و هجمه های دشمنان، حفظ وحدت به معنای واقعی و داشتن تدبیر، اندیشه و برنامه ریزی درست است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در خصوص این که رسانه‌های جمعی خدمات ارزنده ای به ملت دارند، گفت: امروز مردم به مسائل سیاسی، فرهنگی و اطلاعاتی که دارند به سبب خبرهایی است که از سوی خبرنگاران به گوش آنها می رسد.

 

وی در پایان با بیان این که خبرنگاران در انعکاس اخبار نهایت دقت را داشته باشند که خدای ناکرده بایک خبر جامعه را به سمت ناامیدی و دلسردی سوق ندهند، بیان داشت: از مسؤولان اجرایی خواهان ارتباط بیشتر با خبرنگاران برای بیان عملکردها هستیم که همگان باید حلقه ارتباطی خود با این قشر جامعه را افزایش دهند./950/پ203/س

ارسال نظرات