۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۷۶۸
13 آبان؛

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول از برگزاری مراسم عمامه گذاری شش طلبه این مدرسه در 13 آبان ماه خبر داد.
مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول برگزار می شود

حجت الاسلام محمدحسین عطار زاده، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، خاطرنشان کرد: در عید سعید غدیرخم بیشتر حوزه های علمیه اقدام به برگزاری آیین های عمامه گذاری می کنند که در این راستا شش نفر از طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول همزمان با این روز لباس مقدس روحانیت را بر تن خواهند کرد.

وی به زمان برگزاری مراسم عمامه گذاری این حوزه اشاره کرد و بیان داشت: مراسم تعمیم طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول، 13 آبان ماه سال جاری ساعت 8:30 با حضور فضلا، طلاب و اقشار مردم برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول با بیان این که مراسم عمامه گذاری در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: به امید پروردگار طلاب بعد از تلبس به طور منظم سازماندهی خواهند شد و به مناطق حاشیه ای برای تبلیغ اعزام می شوند.

حجت الاسلام عطار زاده همچنین در ادامه سخنانش تصریح کرد: آمار طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول بیش از 100 نفر است که در پایه های یکم تا هشتم علوم حوزوی را آموزش می بینند.

وی در پایان اظهار داشت: طلاب باید پس از تشرف به لباس مقدس روحانیت نسبت به وظایف خود آگاهی داشته و به آنها عمل کنند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات