۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۴۳۴۲۶
مدیر حوزه علمیه همدان:

کشور بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و آرامش است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به توطئه های دشمنان،‌ شرایط کشور را نیازمند وحدت و همدلی بیش از پیش دانست و از اهالی رسانه و تریبون داران خواست به بهانه مسائل انتخاباتی،‌ موضوعات جنجال برانگیز طرح نکنند.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اطاعت از مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام عصر(عج) را در همه مسائل واجب دانست و اظهار داشت: افزون بر بعد علمی و فقاهتی ایشان که اسوه و الگو است، تجربه 22 ساله ایشان در جایگاه رهبری موجب شده است که اشراف کامل به مسائل سیاسی داشته باشند.

 

وی به تربیون دارن و اهالی رسانه توصیه کرد از مسائل جنجال برانگیز به بهانه انتخابات پرهیز کنند و گفت: در شرایط حساس کنونی که دشمنان به دنبال بهانه هستند که اوضاع را متشنج کنند کشور بیش از گذشته نیاز به آرامش دارد.

 

مدیر حوزه علمیه استان همدان آرامش امروز کشور را مرهون خون های شهدا دانست و افزود: متأسفانه با وجود تأکید رهبر معظم انقلاب، علما و متدینین در این زمینه برخی با موضع گیری های خود بر خلاف این مسیر حرکت می کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اصفهانی اظهار نظر برخی مسؤولان در مسائل مختلف از جمله حجاب را ناشی از ضعف ولایت پذیری دانست و گفت: برخی نتوانستند بی قید و شرط تا آخر خط با رهبر معظم انقلاب همراه باشند؛ معلوم نیست اینها از اول توصیه های رهبری را قبول نداشتند یا این که کسب برخی موفقیت ها موجب غرور و خود بزرگ بینی ایشان شده است.

 

وی با بیان این که مردم باید در انتخاب های خود بیشتر دقت کنند، افزود: باید درصد ولایت پذیری و مکتبی بودن افراد پیش از انتخاب سنجیده شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تورم و گرانی اخیر را ناشی از تحریم ها و قصور مسؤولان دانست و تأکید کرد: لازم است در این شرایط فضای کشور را سالم و آرام نگه داریم تا بهانه به دست دشمنان ندهیم./928/ت302/ج

ارسال نظرات