۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۳۴۸
امام جمعه موقت ساری:

تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب مهم ترین رسالت مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که مدیران و مسؤولان باید برنامه و اولویت های خود را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری تنظیم کنند، ادامه داد: همه حرکت‌ها در کشور باید بر اساس رهنمودهای رهبری باشد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت: در شرایط فعلی وحدت و انسجام بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی هر گونه بزرگنمایی تحریم اقتصادی را به صلاح جامعه نداست و افزود: تحریم و فشار های اقتصادی چیز ساده ای نیست و دشمنان بیش از سی سال است که این فشارها را به ملت ایران وارد می کند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت ایران اسلامی همانند گذشته تحریم ها را با پیروزی و موفقیت پشت سر خواهند گذاشت، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که این گونه تحریم ها نمی تواند مردم کشورمان را از حمایت انقلاب و ارزش های دینی دور کند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که محبت، اعتماد، ایثار و گذشت باید در جامعه اسلامی حاکم باشد، ادامه داد:  تنها با تکیه بر این خصوصیات می توان مشکلات را حل کرد.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که تا فشار بیش از حد به طبقه محروم جامعه وارد نشود، بیان داشت: رفع مشکلات مردم باید مهم ترین دغدغه مسؤولان و مدیران جامعه اسلامی باشد.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود به سفر هشت روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده و بی نظیر مردم در استقبال از معظم له تاریخی و حامل پیام های بسیاری برای دشمنان بود.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در این سفر خود  بار دیگر اصول اصلی نظام اسلامی و مسائل مهم کشوری را در همه ابعاد را تبیین کردند، گفت: مهم ترین وظیفه و رسالت مردم و مسؤولان توجه به این مسائل مهم و عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری است.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات آینده کشور، گفت: ایشان در سخنان خود فرمودند که رقیب انتخاباتی دشمن نیست و این مسأله بسیار حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مدیران و مسؤولان باید برنامه و اولویت های خود را براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری تنظیم کنند، ادامه داد: همه حرکت‌ها در کشور باید بر اساس رهنمودهای رهبری باشد.

 

خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن شهادت حاج آقا مصطفی خمینی خاطرنشان کرد: امام راحل این شهادت را از الطاف خفیه الهی دانستند./950/پ202/ب

ارسال نظرات