۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۴۲۹۹۴
در مشهد؛

کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی«نگرشی دیگر به کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی» در مشهد آغاز به کار کرد.
بازار

به گزارش برگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان، حجت الاسلام محمد اسماعیلیان، مسؤول آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان، از شروع کارگاه آموزشی«نگرشی دیگر به کسب روزی حلال و درآمدزائی دینی» خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی در 30 جلسه برای 1500 نفر از ائمه محترم جماعات مساجد برگزار می شود که 20 جلسه برای ائمه جماعات مساجد مشهد و 10 جلسه برای ائمه محترم جماعات شهرستانها اختصاص داده شده است.

 

حجت الاسلام اسماعیلیان افزود: در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبر فرزانه انقلاب «دام ظله العالی» که امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری فرموده اند، با عنایت به جایگاه کلیدی موضوع (رزق حلال) در تحقق تعالی دینی و فرهنگی، در کنار مسائلی همچون خانواده و نماز و تاثیر مستقیم «درآمد» در تغییر سبک زندگی و تربیت دینی و نیز با توجه به وجود نواقص و آسیبهای فراوان اقتصادی و فرهنگی که از عدم آگاهی مردم به مسائل شرعی و اخلاقی کسب و کار ناشی می شود، به منظور دانش افزایی و آمادگی ائمه محترم جماعات برای هدایت و پاسخگوئی، در این رابطه کارگاه آموزشی«نگرشی دیگر به کسب روزی حلال و درآمدزائی دینی» برگزار می گردد.

 

مسوول آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان افزود ائمه محترم جماعات با شرکت در این کارگاه آموزشی علاوه بر آشنائی با «مدل اسلامی درآمدزائی» به صدها واحد مفید اطلاعاتی، برای ارشاد مومنین در این راستا آشنا خواهند شد.

 

وی گفت: این کارگاه آموزشی که از اساتید با تجربه بهره مند است، اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد و در پایان دوره گواهی آموزشی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این کارگاه از دیروز 24مهرماه در محل موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام آغاز به کار کرده است./930/د102/س

ارسال نظرات