۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۹۵۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمت بی منت باید دغدغه اول و آخر مدیر در نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رفع مشکلات مردم باید دغدغه اول و آخر او باشد، تصریح کرد: خدمت رسانی رسالت اصلی یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه بررسی وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان که با حضور معاون اول رییس جمهور در بهشهر برگزار شد با اشاره به این که خوشبختانه روند خدمات رسانی به مردم آسیب زده این شهرستان مناسب بوده است، گفت: خوشبختانه مردم و مسؤولان توانستند با وحدت و همدلی مشکلات را تو حدودی بر طرف کنند.

 

وی با بیان این که روند خدمات رسانی به مردم آسیب دیده باید تا رفع کامل دغدغه های مردم ادامه یابد، افزود: همدردی و همراهی با مردم وظیفه مسؤولان و دولتمردان است.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که حداثه سیل در این شهرستان بسیار غیر منتظره بود، ادامه داد: باید از مردم دلجویی شود چرا که ملت ایران اسلامی مردم بزرگ و وفادار به انقلاب هستند و باید در برابر خدماتی که به انقلاب کردند ما نیز باید اکنون در این وضعیت بحرانی کمک کار آنان باشیم.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی به ویژه مردم مازندران بیش از سه دهه است که در همه صحنه های انقلاب حضوری چشمگیر و کم نظیر داشته اند، گفت: امروز مهم ترین رسالت مسؤولان و مدیران کشور رسیدگی به امور مردم و رفع دغدغه های معیشیتی آنها است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی مردمی با فرهنگ و با تمدن هستند، تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و رسیدگی به امور آنها باید دغدغه اصلی مسؤولان باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون حضور همیشه در صحنه ملت در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید خود را وقف مردم کنند چون صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رفع مشکلات مردم باید دغدغه اول و آخر او باشد، تصریح کرد: خدمت رسانی رسالت اصلی یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که مردم از دولتمردان انتظار دارند که کمک حال و کمک کار آنان باشند، ادامه داد: ارائه خدمات به مردم آسیب دیده بهشهر باید در اولویت کاری مسؤولان قرار گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید زیرساخت های عمرانی شهرها به گونه ای باشد که با یک حادثه غیر قابل انتظار دچار بحران شهری نشویم، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان شهری باید در برنامه ریزی های عمرانی به این مسائل توجه جدی داشته باشند.

 

معاون اول رییس جمهور نیز در این جلسه با اشاره به این که از همه پتانسیل های موجود در بهشهر استفاده می کنیم تا مردم در آسایش زندگی کنند و آرامش به خانواده ها باز گردد، گفت: برای آبخیز داری و ساختن شهر بودجه می گذاریم و کمک دولتی فراهم می کنیم و تسهیلات بانکی ارائه می کنیم و مرهم و درد آسیب های آنان خواهیم بود.

 

وی اظهار داشت: به محض اینکه دولت تشکیل شد در اولین دستور ما سیل بهشهر مورد توجه قرار گرفت و تسلیت داده و فاتحه خواندند و مقرر شد بلافاصله به بهشهر بیاییم که به دلیل برخی از مشکلات مقدور نشد و امروز برای بازدید منطقه و همدردی با مردم وارد بهشهر شدیم./950/پ202/س

ارسال نظرات