۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۷۱۸
فردا؛

مراسم تشییع 4 شهید گمنام در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و خاکسپاری 4 تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس فردا در خوزستان برگزار می شود.
عزاداري شهادت حضرت زهرا و تشييع دو شهيد گمنام در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام همزمان با سراسر کشور فردا در خوزستان برگزار می شود.

آیین تشییع و خاکسپاری 4 تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس فردا بیست و پنجم مهر ماه در شهرهای اهواز و باغملک خوزستان همزمان با شهادت امام جواد(ع) برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، تشییع 2 تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در اهواز فردا ساعت 8:30  از میدان بسیج به سوی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

آیین تدفین 2 تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس در جوار دیگر همرزمان خود در جنب مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

همچنین حسن مروتی، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای از عموم مردم و مسؤولان خوزستانی برای شرکت در مراسم باشکوه تشییع و تدفین شهدای گمنام دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است: این 2 شهید گمنام دانشجویانی هستند که زودتر از همه دانشجویان نام نویسی کردند و خیلی زود قبول شدند اما دیرتر از همه به دانشگاه آمدند.

ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز با دعوت از مسؤولان، فرهنگیان، دانشگاهیان، حوزویان و عشایر غیور خواستار حضور پرشور و صلابت آنها در مراسم تشییع شد.

قابل ذکر است یکی از شهدای گمنام، 19 ساله است که در منطقه عملیاتی قصر شیرین و شهید دیگر 23 ساله در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه به شهادت رسیده اند که این دو شهید در دانشگاه شهید چمران اهواز تدفین می شوند.

همچنین یکی از شهدا 20 ساله مربوط به عملیات والفجر 9 در منطقه عملیاتی سلیمانیه و شهید دیگر 22 ساله از عملیات فتح المبین در منطقه عمومی شوش هستند که قرار است فردا در شهرستان باغملک دفن شوند.

گفتنی است، دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت تشییع و تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه مسابقه وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، خاطره نویسی و عکاسی با موضوع شهدا و شهادت برگزار می کند./9461/پ202/ب

ارسال نظرات