۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۸۷۷
امام جمعه نکا:

امام خمینی آغازگر موج بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا، امام خمینی (ره) را آغازگر موج بیداری اسلامی در جهان دانست و گفت: ایشان به عنوان بارزترین چهره تاریخ با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کردند.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با اشاره به سالروز هجرت امام راحل از عراق به پاریس و فرانسه افزود: این هجرت بسیار مبارک بود چرا که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

وی اظهار داشت: رژیم دست نشانده آمریکا در طول دوران حکومت شاهنشاهی خود، ظلم های فراوان به مردم روا داشت و این هجرت های امام راحل در بیداری همه جانبه مردم و مبارزه علیه حکومت شاهنشاهی تاثیر بسزا داشته است.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: امام خمینی(ره) یکی از بارزترین چهره‌های تاریخ بشریت و آغازگر این موج بیداری در دنیا است، گفت: ایشان یکی از انسان‌هایی بود که با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.

 

حجت الاسلام لایینی ادامه داد: خوشبختانه اقامت امام راحل در پاریس، نقطه عطفی برای به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران شد چرا که در نوفل نوشاتو به دلیل ارتباطات وسیع امام راحل با مردم و رسانه ها، پیام آزادی خواهی به جهان مخابره می شد.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: دشمن و حکومت دست نشانده طاغوت در واقع با تبعید امام در پی فشار بر مردم و جدا سازی مردم با افکار و اندیشه های امام بوده که خوشبختانه درایت امام خمینی (ره) حتی در خارج از مرزهای این کشور نیز موجب شد تا طرفداران فراوانی پیدا کرده و این تبعید ها منجر به آماده سازی مردم برای به پیروزی رساندن این انقلاب شود.

 

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری شخصیتی روحانی و عالم و همراهی گسترده ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار جهانی قرار دارد.

 

امام جمعه نکا با بیان این که طرح مدیریت اسلامی در نظام دینی امروز به عنوان یک الگوی بارز مدیریتی مورد توجه بسیاری از کشورهای مستقل جهان قرار گرفته است، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی زمینه اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در عرصه های مختلف فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار ملت ایران سردرگم شده اند، بیان داشت: ایران اسلامی با تکیه بر احکام ناب شیعی قله های پیشرفت و ترقی را هر روز با سرعت بیشتری طی می کند.

 

وی با بیان این که تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی بی فایده است، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی راه خود را 33 سال پیش انتخاب کرده و در این مسیر اجازه نخواهد داد هیچ کشوری مانع از رسیدن اهداف بلند نظام شود./950/ت302/س

ارسال نظرات